Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylän Kankitiellä pyykkituvan pesukone savutti tiistaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta ja paikalle hälytettiin seitsemän yksikköä. Onneksi palo ei levinnyt ja henkilövahinkoja ei syntynyt.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylän Kankitiellä pyykkituvan pesukone savutti tiistaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta ja paikalle hälytettiin seitsemän yksikköä. Onneksi palo ei levinnyt ja henkilövahinkoja ei syntynyt.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 11:14, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pyykkikone savutti Jyväskylässä.
Pyykkikone savutti Jyväskylässä
Jyväskylässä Kankitiellä pyykkikone savutti tiistaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja lähetti seitsemän yksikköä paikalle. Palo ei levinnyt koneesta. Tilanteessa ei ollut henkilövahinkoja.
Jyväskylän Kankitiellä pyykkituvan pesukone savutti tiistaina aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta ja paikalle hälytettiin seitsemän yksikköä. Onneksi palo ei levinnyt ja henkilövahinkoja ei syntynyt.
Tänään julkaistaan Keski-Suomen lukioista valmistuneiden kevään ylioppilaiden nimet. Ylioppilastutkintolautakunta toimittaa tulokset lukioille kello 9, ja nimet päivittyvät sitä mukaa, kun lukiot lähettävät…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #KeskiSuomi, #Jyväskylä
Keski-Suomessa Toivakan Humalajärvellä hukkui iäkäs mies, joka oli laskemassa verkkoja. Hätäkeskukseen tuli ilmoitus miehen joutumisesta veden varaan, ja hänet todettiin kuolleeksi tapahtumapaikalla.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #KeskiSuomi
Myyrmäen vanhassa ammattikoulussa syttyi tulipalo, jota pelastuslaitos sammuttaa. Palo on rajattu rakennuksen rakenteisiin, mutta alueelle on annettu vaaratiedote savun vuoksi. Savu leviää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät…
Kotimaa
Ylioppilastutkintolautakunta julkaisi tänään väärät pisterajat ylioppilaskirjoitusten tuloksista. Verkkosivuille ilmestyi hetken aikaa syksyn 2025 pisterajat kevään 2026 sijaan, mutta oikeat tiedot julkaistiin kello…
Kotimaa
Keuruun yhteiskoulun lukion ylioppilaat valmistuvat keväällä 2026. Ylioppilaat ovat monipuolinen joukko nuoria, jotka ovat valmiita siirtymään seuraavaan vaiheeseen elämässään. Heidän nimensä julkaistiin…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.