Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi on julkaissut MM-joukkueensa, joka herättää suurta luottamusta kultamahdollisuuksiin. Leijonat voitti Ruotsin EHT-turnauksen päätösottelussa selvästi 5–1. NHL-toimittaja Aki-Petteri Pulkkinen uskoo, että Leijonilla on hyvät mahdollisuudet menestyä Sveitsissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi on julkaissut MM-joukkueensa, joka herättää suurta luottamusta kultamahdollisuuksiin. Leijonat voitti Ruotsin EHT-turnauksen päätösottelussa selvästi 5–1. NHL-toimittaja Aki-Petteri Pulkkinen uskoo, että Leijonilla on hyvät mahdollisuudet menestyä Sveitsissä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 09:41, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat valmiina MM-kultataistoon.
Leijonat valmiina MM-kisoihin
Suomi on julkaissut joukkueensa jääkiekon MM-kisoihin. Joukkueessa on paljon lahjakkuutta ja kultamahdollisuuksia. Leijonat voitti Ruotsin EHT-turnauksessa 5–1. Toimittaja Aki-Petteri Pulkkinen uskoo, että Leijonat voittavat kultaa.
Suomi on julkaissut MM-joukkueensa, joka herättää suurta luottamusta kultamahdollisuuksiin. Leijonat voitti Ruotsin EHT-turnauksen päätösottelussa selvästi 5–1. NHL-toimittaja Aki-Petteri Pulkkinen uskoo, että Leijonilla on hyvät mahdollisuudet menestyä Sveitsissä.
Tshekin jääkiekkoliitto on julkaissut joukkueensa tuleviin MM-kisoihin. Mukana on kaksi pelaajaa, jotka ovat pelanneet Suomen liigassa, Dominik Pavlat ja Jiri Tichacek. Tshekki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Sami Päivärinta on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen, joka matkustaa Sveitsiin MM-kisoihin. Jääkiekkoliitto ilmoitti joukkueen kokoonpanosta sunnuntai-iltana.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Vili Saarijärvi ja Jesse Puljujärvi ovat mukana Suomen joukkueessa jääkiekon MM-kisoissa, jotka alkavat ensi perjantaina Sveitsissä. Pelaajat ovat esittäneet hyviä otteita viime…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jääkiekko
Aleksander Barkov ilmaisi suruaan ketjukaverinsa Aku Rädyn loukkaantumisen vuoksi. Räty loukkasi jalkansa Ruotsi-ottelun avauserässä ja joutui jättämään pelin kesken. Hän oli lähellä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi voitti Ruotsin 5–1 Tukholman EHT-turnauksen päätöspelissä. Patrik Puistola teki kaksi maalia ja syötti yhden. Muut maalintekijät olivat Ville Heinola, Lenni Hämeenaho…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Mikael Seppälä on valittu Suomen jääkiekkomaajoukkueeseen tämän kevään MM-kisoissa Sveitsissä. Leijonat ilmoitti joukkueestaan Ruotsin EHT-turnauksen jälkeen. Seppälä on kokenut pelaaja, joka on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.