Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi etsii 80-vuotiasta miestä, joka katosi Helsingissä maanantain ja tiistain välisenä yönä. Viimeinen havainto miehestä on tehty Hakalantiellä kello 3.14. Kadonnut on 185 senttiä pitkä, harmaahiuksinen ja käyttää silmälaseja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi etsii 80-vuotiasta miestä, joka katosi Helsingissä maanantain ja tiistain välisenä yönä. Viimeinen havainto miehestä on tehty Hakalantiellä kello 3.14. Kadonnut on 185 senttiä pitkä, harmaahiuksinen ja käyttää silmälaseja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 07:24, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa 80-vuotias mies kadonnut Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä.
Kadonnut 80-vuotias mies Helsingissä
Helsingissä on kadonnut 80-vuotias mies. Hänet nähtiin viimeksi maanantain ja tiistain välisenä yönä. Mies on 185 senttiä pitkä ja hänellä on harmaat hiukset. Hänellä on punavalkoraidallinen kauluspaita, siniset farkut ja nahkakengät. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Poliisi etsii 80-vuotiasta miestä, joka katosi Helsingissä maanantain ja tiistain välisenä yönä. Viimeinen havainto miehestä on tehty Hakalantiellä kello 3.14. Kadonnut on 185 senttiä pitkä, harmaahiuksinen ja käyttää…
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 80-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Helsingissä. Hänet on viimeksi nähty Viikissä tänä aamuyönä. Mies on 185 senttimetriä pitkä, harmaahiuksinen ja käyttää silmälaseja.
Espoon Nupurissa on kadonnut noin 90-vuotias nainen. Hänet on nähty viimeksi kello 14.30, ja hän liikkuu todennäköisesti jalan. Poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Vantaalla syttyi asuntopalo kerrostalossa sunnuntaina. Palo saatiin nopeasti sammutettua, mutta muutama asukas loukkaantui pudottautuessaan ikkunoista. Poliisi tutkii palon syytä ja tapahtumien kulkua.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Iisalmessa on kadonnut kolmekymppinen nainen, joka poistui asunnostaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätäkeskukseen. Naisella on tummanpunaiset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin kaupunki on saanut useita yhteydenottoja nuorten häiriökäyttäytymisestä Vuosaaressa. Poliisi on kertonut, että alueella on havaittu erityisesti tyttöporukan aiheuttamaa häiriötä. Kaupunki vaatii…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät…
Kotimaa
Markku Eklund, 60, hyppäsi Helsingin Uimastadionin altaaseen ensimmäisenä asiakkaana ilman peseytymistä. Eklund oli viettänyt yönsä stadionin edustalla ja juoksi puku- ja pesuhuoneen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.