Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tappara ja KooKoo kohtaavat SM-liigan seiskafinaalissa, joka päättää tiukan finaalisarjan. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kolme ottelua, ja maalit ovat tasan. Finaalisarja on ollut yksi vuosikymmenen tasaisimmista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tappara ja KooKoo kohtaavat SM-liigan seiskafinaalissa, joka päättää tiukan finaalisarjan. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kolme ottelua, ja maalit ovat tasan. Finaalisarja on ollut yksi vuosikymmenen tasaisimmista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.5.2026 klo 06:16, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seiskafinaali ratkaisee Tapparan ja KooKoon kohtalon.
Seiskafinaali päättää Tapparan ja KooKoon pelit
Tappara ja KooKoo pelaavat seiskafinaalin SM-liigassa. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kolme peliä. Maalit ovat tasan, joten tilanne on jännittävä. Tämä finaalisarja on ollut hyvin tasainen ja kiinnostava.
Tappara ja KooKoo kohtaavat SM-liigan seiskafinaalissa, joka päättää tiukan finaalisarjan. Molemmat joukkueet ovat voittaneet kolme ottelua, ja maalit ovat tasan. Finaalisarja on ollut yksi vuosikymmenen tasaisimmista.
KooKoo on vienyt SM-liigan finaalisarjan tilanteeseen 3–2 Tapparaa vastaan. Maanantai-iltana joukkueella on mahdollisuus voittaa mestaruus Tampereella. Viime ottelussa KooKoo voitti Tapparan tiukasti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tappara voitti KooKoon tiukassa ottelussa ja eteni seitsemänteen finaaliin. Christian Heljanko menetti kiekon, mutta Jyrki Jokipakka pelasti tilanteen. Yleisö seurasi jännityksellä ottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara on kääntänyt kuudennen SM-liigan loppuottelun edukseen ja johtaa KooKoota 2–1. Toisessa erässä Joachim Blichfeld teki tasoitusmaalin, joka oli hänen seitsemäs osumansa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tapparan ja KooKoon välinen SM-liigan finaalisarja on ollut yllätyksellinen, sillä kotietu ei ole ollut ratkaiseva. Kolme viidestä pelistä on päättynyt vierasvoittoon, mikä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo pelaa tänään Tapparaa vastaan mestaruusottelussa. Joukkue johtaa finaalisarjaa 3–2 ja voi voittaa ensimmäisen Suomen mestaruutensa. Ottelu alkaa kello 18.30 Kouvolassa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tappara jatkoi finaalisarjaa voittamalla KooKoon 2–1. KooKoon kapteeni Otto Paajanen totesi, että joukkueen esitys oli hyvä, vaikka voitto jäi haaveeksi. KooKoo johti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.