Nimipäivä:
Salomon, Salomo
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa drooni päätyi ilmatilaan häirinnän vuoksi, ex-johtaja sai tuomion ihmiskaupasta ja Terveystalo ostaa Silmäaseman yli 570 miljoonalla eurolla.


Rikard Grönborg onnittelee suomalaisia kiekkofaneja

Aihesivu: Rikard Grönborg onnittelee suomalaisia kiekkofaneja

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Rikard Grönborg, Tapparan päävalmentaja, onnitteli suomalaisia kiekkofaneja kuudennen finaaliottelun jälkeen. Tappara voitti ottelun 2–1 ja tasoitti finaalisarjan 3–3. Ratkaiseva seitsemäs finaaliottelu pelataan Tampereella keskiviikkona.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 11.5.2026 klo 22:47
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Rikard Grönborg, Tapparan päävalmentaja, onnitteli suomalaisia kiekkofaneja kuudennen finaaliottelun jälkeen. Tappara voitti ottelun 2–1 ja tasoitti finaalisarjan 3–3. Ratkaiseva seitsemäs finaaliottelu pelataan Tampereella keskiviikkona.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 22:47, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rikard Grönborg onnittelee suomalaisia kiekkofaneja • Grönborgin ratkaisu Tapparan finaalitaistelussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.5.2026 klo 22:47.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #RikardGrönborg, #Tappara, #Kiekkofanit.

Selkokielinen yhteenveto

Grönborg onnittelee suomalaisia faneja

Rikard Grönborg, Tapparan valmentaja, sanoi onnittelut suomalaisille kiekkofaneille. Tappara voitti kuudennen finaaliottelun 2–1. Finaalisarja on nyt tasan 3–3. Seitsemäs finaali pelataan Tampereella keskiviikkona.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.