Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulussa tutkitaan henkirikosta, kun taas taloudessa pääomasijoittajat myyvät Carunan Iberdrolalle. Finnairin toinen kvartaali onnistui hyvin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Naisten Superpesiksessä Jyväskylän Kirittäret voitti Lapuan Virkiän 2–0. Joensuun Maila ja Manse PP johtavat sarjaa täydellä pistepotilla. Seuraavat ottelut pelataan 11. Ja 12. toukokuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Naisten Superpesiksessä Jyväskylän Kirittäret voitti Lapuan Virkiän 2–0. Joensuun Maila ja Manse PP johtavat sarjaa täydellä pistepotilla. Seuraavat ottelut pelataan 11. Ja 12. toukokuuta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 20:46, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Naisten Superpesiksen tulokset julki • Kirittäret voitti Lapuan Superpesiksessä.
Naisten Superpesiksen tulokset
Jyväskylän Kirittäret voitti Lapuan Virkiän 2–0. Joensuun Maila ja Manse PP ovat sarjan kärjessä. Seuraavat pelit ovat 11. Ja 12. toukokuuta. Mukana ovat myös Jussittaret ja Pöytyän Urheilijat.
Naisten Superpesiksessä Jyväskylän Kirittäret voitti Lapuan Virkiän 2–0. Joensuun Maila ja Manse PP johtavat sarjaa täydellä pistepotilla. Seuraavat ottelut pelataan 11. Ja 12. toukokuuta.
Jyväskylän Kirittäret voitti naisten Superpesiksessä Lapuan joukkueen. Ottelu päättyi jaksoin 0–2, ja Kirittäret sai avattua voittotilinsä kaudella. Pelinjohtaja Jukka Mäkinen oli tyytyväinen joukkueen taisteluun huolimatta haasteista.
Manse PP saavutti selkeän voiton Koskenkorvan Urheilijoista miesten Superpesiksessä. Tamperelaiset voittivat ottelun 2–0, ja Jukka-Pekka Vainionpää teki kolme juoksua. Voitto oli tärkeä,…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Tamperelainen Manse PP johtaa naisten ja miesten Superpesiksen pelaajabudjetteja. Miesten budjetti on 395 000 euroa ja naisten 145 000 euroa, mikä on…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Miesten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Manse PP, Sotkamon Jymy ja Vimpelin Veto voittivat omat pelinsä. Koskenkorvan Urheilijat, Alajärven Ankkurit ja Kiteen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #MansePP
Pattijoen Urheilijat avasi miesten Superpesiksen kauden voitolla Alajärven Ankkureista. Ottelu päättyi PattU:n hyväksi 2–0, ja joukkueen pelaajat, kuten Vertti Kontinaho ja Eemeli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis
Manse PP:n naisten ja miesten Superpesisjoukkueet aloittivat kautensa voitokkaasti. Naiset voittivat Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja miehet kukistivat Pattijoen Urheilijat 2–0. Naisten joukkueen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Naisten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita. Pesäkarhut voitti Laitilan Jyskeen 1–0 ja Jyväskylän Kirittäret hävisi Manse PP:lle 0–2. Seuraavat ottelut pelataan 9. Ja…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #NaistenSuperpesis, #MansePP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.