Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kreikan Akylas esiintyi vaikuttavasti Euroviisujen kenraaliharjoituksissa. Esitys sai yleisöltä ja mediasta innostuneen vastaanoton, ja se sisälsi monia visuaalisia elementtejä. Kreikka on vedonlyöntitilastoissa toisena, kun Suomi johtaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kreikan Akylas esiintyi vaikuttavasti Euroviisujen kenraaliharjoituksissa. Esitys sai yleisöltä ja mediasta innostuneen vastaanoton, ja se sisälsi monia visuaalisia elementtejä. Kreikka on vedonlyöntitilastoissa toisena, kun Suomi johtaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 17:33, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kreikka esitti näyttävän Euroviisushown.
Kreikka esitti hienon Euroviisushown
Kreikan Akylas esiintyi Euroviisuissa. Hänen esityksensä oli näyttävä ja sai paljon aplodeja. Akylasilla oli yllään oranssi ja musta asu. Esityksessä oli paljon liikettä ja teemoja videopelistä.
Kreikan Akylas esiintyi vaikuttavasti Euroviisujen kenraaliharjoituksissa. Esitys sai yleisöltä ja mediasta innostuneen vastaanoton, ja se sisälsi monia visuaalisia elementtejä. Kreikka on vedonlyöntitilastoissa toisena, kun Suomi johtaa.
Euroviisujen kisaviikko alkaa maanantaina, jolloin järjestetään ensimmäisen semifinaalin kenraaliharjoitukset. Linda Lampenius ja Pete Parkkonen saivat faneilta suuria suosionosoituksia avajaisseremoniassa. Tiistaina he esiintyvät…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Kreikka
Suomen euroviisuesityksen harjoitukset Itävallassa ovat edenneet hyvin, ja artistit ovat erinomaisessa kunnossa. Tiistaina alkavat Euroviisut, joissa Linda Lampenius ja Pete Parkkonen tavoittelevat…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Suomen mahdollisuudet Euroviisuvoittoon ovat parantuneet merkittävästi. Pete Parkkonen ja Linda Lampenius ovat vedonlyönnissä ykkössuosikkeja, joiden voittomahdollisuudet ovat 37 prosenttia. Kreikka ja Tanska…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut, #Kreikka
Suomi on vedonlyöntiyhtiöiden mukaan Euroviisujen ennakkosuosikki. Kuitenkin, jos Israel pääsee finaaliin, se voi olla kilpailun todellinen suosikki. Tämä muuttaa kilpailun dynamiikkaa ja…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Linda Lampenius ja Pete Parkkonen herättivät suurta kiinnostusta Euroviisujen avajaisseremoniassa Wienissä. He ovat vedonlyöntitilastoissa ennakkosuosikkeja 37 prosentin voittomahdollisuudella. Lampenius saa myös poikkeusluvan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan Portugalissa kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen. Kooman tarkoitus on helpottaa hänen toipumistaan leikkauksesta. Tylerin edustajat vahvistivat hänen olevan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.