Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Lindtman jatkaa SDP:n puheenjohtajana, ja Latviassa drooni putosi järveen räjähtäen. Suomalaiset aktivistit palasivat myös Israelista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Toivakassa tapahtui hukkumisonnettomuus, jossa iäkäs mies menehtyi. Hän oli verkkokalastamassa Humalajärvellä, kun joutui veden varaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Toivakassa tapahtui hukkumisonnettomuus, jossa iäkäs mies menehtyi. Hän oli verkkokalastamassa Humalajärvellä, kun joutui veden varaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 17:16, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies hukkui Humalajärvellä Toivakassa • Mies hukkui verkkoja laskiessaan Toivakassa.
Mies hukkui Humalajärvellä
Toivakassa tapahtui hukkuminen. Iäkäs mies oli kalastamassa Humalajärvellä. Hän joutui veden varaan ja kuoli. Poliisi tutkii asiaa.
Toivakassa tapahtui hukkumisonnettomuus, jossa iäkäs mies menehtyi. Hän oli verkkokalastamassa Humalajärvellä, kun joutui veden varaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Iäkäs mies hukkui Humalajärvessä Toivakassa, kun hän oli laskemassa verkkoja. Sivulliset havaitsivat hänen pudonneen veneestä ja soittivat hätäkeskukseen. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämisenä.
Keski-Suomessa Humalajärvellä hukkui iäkäs mies maanantaina. Poliisi ja pelastuslaitos saivat hälytyksen kello 12.30. Mies oli laskemassa verkkoja, kun hän joutui veden varaan,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Humalajärvi, #Toivakka
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät…
Kotimaa
Vantaalla syttyi asuntopalo kerrostalossa sunnuntaina. Palo saatiin nopeasti sammutettua, mutta muutama asukas loukkaantui pudottautuessaan ikkunoista. Poliisi tutkii palon syytä ja tapahtumien kulkua.
Kotimaa
Iisalmessa on kadonnut kolmekymppinen nainen, joka poistui asunnostaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätäkeskukseen. Naisella on tummanpunaiset…
Kotimaa
Kurikassa, Etelä-Pohjanmaalla, kaksi ihmistä on kuollut omakotitalon palossa. Palon syttymissyy ei ole vielä selvillä. Pelastuslaitos sai hälytyksen lauantaina iltapäivällä ja suoritti jälkisammutustöitä.
Kotimaa
Helsingissä järjestettiin äitienpäiväjuhla, jossa presidentti Alexander Stubb myönsi kunniamerkkejä 38 äidille. Kunniamerkit, jotka ovat Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitaleja kultaristein, annettiin…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026 TILANNE Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä. Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa. Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa. Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.