Nimipäivä:
Hermanni, Herkko, Herman
20°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:00

Kempeleessä tapahtui lauantaina onnettomuus, jossa alle 15-vuotias lapsi hukkui Kalliomontulla. Latviassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa neljä ihmistä kuoli.…


Nadja Korpijaakko avautuu eron jälkeen

Aihesivu: Nadja Korpijaakko avautuu eron jälkeen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Nadja Korpijaakko jakaa tunteitaan erokohun jälkeen Instagramissa. Hän kertoo perheensä hajoamisen vaikutuksista ja ystävien tuesta äitienpäivänä. Korpijaakko julkaisi myös aiemmin väitteitä puolisonsa uskottomuudesta.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jutut ja juorut
  • Päivitetty 11.5.2026 klo 14:58
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Nadja Korpijaakko jakaa tunteitaan erokohun jälkeen Instagramissa. Hän kertoo perheensä hajoamisen vaikutuksista ja ystävien tuesta äitienpäivänä. Korpijaakko julkaisi myös aiemmin väitteitä puolisonsa uskottomuudesta.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 14:58, pääluokka Jutut ja juorut.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nadja Korpijaakko avautuu eron jälkeen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.5.2026 klo 14:58.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jutut ja juorut.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NadjaKorpijaakko, #Äidit, #Ero.

Selkokielinen yhteenveto

Nadja Korpijaakko avautuu eron jälkeen

Nadja Korpijaakko kertoo tunteistaan eron jälkeen. Hän jakoi kuvia äitienpäivänä ja puhui perheen hajoamisesta. Korpijaakko sai ystävältään kukkia ja itki kiitollisuudestaan. Lapsi lohdutti äitiään ja kehotti häntä soittamaan omalle äidilleen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin.
Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi.
Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.