Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kitchener Rangers voitti OHL:n finaaliottelussa Barrie Coltsin 4–3. Jussi Ahokkaan valmentama joukkue johtaa finaalisarjaa 3–0. Rangers on nyt voiton päässä mestaruudesta ja CHL:n lopputurnauspaikasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kitchener Rangers voitti OHL:n finaaliottelussa Barrie Coltsin 4–3. Jussi Ahokkaan valmentama joukkue johtaa finaalisarjaa 3–0. Rangers on nyt voiton päässä mestaruudesta ja CHL:n lopputurnauspaikasta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 13:41, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rangers voiton päähän mestaruudesta • Rangers voiton päähän mestaruudesta.
Rangers on mestaruuden päässä
Kitchener Rangers voitti OHL:n finaaliottelussa Barrie Coltsin 4–3. Jussi Ahokas valmentaa Rangersia. Joukkue johtaa finaalisarjaa 3–0. Rangers tarvitsee vielä yhden voiton mestaruuteen ja CHL:n lopputurnaukseen.
Kitchener Rangers voitti OHL:n finaaliottelussa Barrie Coltsin 4–3. Jussi Ahokkaan valmentama joukkue johtaa finaalisarjaa 3–0. Rangers on nyt voiton päässä mestaruudesta ja CHL:n lopputurnauspaikasta.
Kitchener Rangers voitti OHL:n finaaliottelussa Barrie Coltsin 4–3. Jussi Ahokkaan valmentama joukkue johti finaalisarjaa 3–0. Voitto mestaruudesta ja CHL:n lopputurnauspaikasta on vain yhden ottelun päässä.
KooKoo on vienyt SM-liigan finaalisarjan tilanteeseen 3–2 Tapparaa vastaan. Maanantai-iltana joukkueella on mahdollisuus voittaa mestaruus Tampereella. Viime ottelussa KooKoo voitti Tapparan tiukasti…
Jääkiekko
Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen kokoonpano MM-kisoihin on julkistettu. Joukkueessa on vain 10 NHL-pelaajaa, mikä on huomattavasti vähemmän kuin viime vuonna. Mukana on myös 13…
Jääkiekko
NHL:n pudotuspelien toisella kierroksella Montreal voitti Buffalo 6-2 ja johtaa ottelusarjaa voitoin 2-1. Länsilohkossa Anaheim ja Vegas pelasivat tiukan ottelun, joka päättyi…
Jääkiekko
Montreal Canadiens voitti Buffalo Sabresin kotikaukalossaan 6–2. Voitto nosti Canadiensin johtoon toisen kierroksen ottelusarjassa lukemin 2–1. Buffalon maalivahti Alex Lyon pelasi heikosti,…
Jääkiekko
Sami Päivärinta on valittu Suomen miesten jääkiekkomaajoukkueeseen, joka matkustaa Sveitsiin MM-kisoihin. Jääkiekkoliitto ilmoitti joukkueen kokoonpanosta sunnuntai-iltana.
Jääkiekko
Vili Saarijärvi ja Jesse Puljujärvi ovat mukana Suomen joukkueessa jääkiekon MM-kisoissa, jotka alkavat ensi perjantaina Sveitsissä. Pelaajat ovat esittäneet hyviä otteita viime…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.