Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät asunnolla vierailleita ottamaan yhteyttä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät asunnolla vierailleita ottamaan yhteyttä.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 13:32, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Havukosken kerrostalopalo epäillään tahallisesti sytytetyksi • Havukosken kerrostalopalo epäillään tahallisesti sytytetyksi • Vantaan kerrostalopalo sytytettiin tahallaan.
Havukosken palo tutkitaan tahallisuutena
Vantaan Havukoskella syttyi kerrostalopalo, jota epäillään tahallisesti sytytetyksi. Palo syttyi sunnuntaina ja sammutettiin noin tunnissa. Poliisi tutkii palon syttymissyytä yhdessä pelastusviranomaisten kanssa. Asukkaita, jotka olivat käyneet asunnolla, pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Viranomaiset selvittävät palon syttymissyytä ja pyytävät asunnolla vierailleita ottamaan yhteyttä.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan tuhotyönä. Poliisi sai hälytyksen sunnuntaina ja palo saatiin sammutettua noin tunnissa. Asukkaita pyydetään ottamaan yhteyttä poliisiin, jos he ovat olleet paikalla.
Vantaan Havukoskessa syttyi sunnuntaina kerrostalopalo, jota epäillään tahallaan sytytetyksi. Itä-Uudenmaan poliisi on aloittanut esitutkinnan tuhotyöepäilyn vuoksi. Palo saatiin sammutettua nopeasti, mutta useat asukkaat hyppäsivät alas ikkunoista.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa tutkitaan poliisin toimesta tuhotyönä. Palo syttyi äitienpäivänä, ja useita asukkaita sai vammoja. Poliisi selvittää tapahtumien kulkua yhdessä pelastusviranomaisten kanssa.
Vantaan Havukoskella syttynyttä kerrostalopaloa epäillään tahallisesti sytytetyksi. Palo syttyi sunnuntaina päivällä, ja se saatiin sammutettua nopeasti. Poliisi tutkii tapausta tuhotyönä ja pyytää silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä.
Vantaan Myyrmäessä syttynyttä tulipaloa epäillään tahallisesti sytytetyksi. Poliisi etsii epäiltyjä, mutta toistaiseksi tuloksetta. Tapausta tutkitaan tuhotyönä ja silminnäkijöitä on jo löydetty.
Vantaan Myyrmäessä syttynyttä tulipaloa epäillään tahallisesti sytytetyksi. Itä-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta tuhotyönä ja etsii epäiltyjä alueelta. Poliisi on saanut silminnäkijöiden ja tallenteiden avulla tietoa epäiltyjen henkilöllisyydestä.
Vantaan Myyrmäessä syttynyttä tulipaloa epäillään tahallisesti sytytetyksi. Itä-Uudenmaan poliisi tutkii tapausta tuhotyönä ja etsii epäiltyjä alueelta. Poliisi on saanut tietoonsa silminnäkijöitä ja tallenteita, joiden avulla epäiltyjen henkilöllisyys pyritään…
Myyrmäen vanhassa ammattikoulussa syttyi tulipalo, jota pelastuslaitos sammuttaa. Palo on rajattu rakennuksen rakenteisiin, mutta alueelle on annettu vaaratiedote savun vuoksi. Savu leviää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Myyrmäki, #Vantaa
Vantaalla syttyi asuntopalo kerrostalossa sunnuntaina. Palo saatiin nopeasti sammutettua, mutta muutama asukas loukkaantui pudottautuessaan ikkunoista. Poliisi tutkii palon syytä ja tapahtumien kulkua.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Poliisi
Vantaalla syttyi sunnuntai-iltana tulipalo vanhassa ammattikoulussa, jota epäillään tahallaan sytytetyksi. Poliisi on aloittanut esitutkinnan ja etsii epäiltyjä. Alueella oli aktiivista etsintää, mutta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Myyrmäki, #Vantaa
Vantaan Myyrmäessä syttynyt suuri palo epäillään olevan tuhopoltto. Poliisi jatkaa tutkintaa ja etsii epäiltyjä, mutta toistaiseksi heitä ei ole löytynyt. Viranomaiset saivat…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Myyrmäki
Vantaalla Myyrmäessä tapahtuneen tulipalon aiheuttama savu ei enää aiheuta vaaraa alueella. Pelastusviranomaiset ovat ilmoittaneet, että tilanne on saatu hallintaan ja vaara on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Myyrmäki
Myyrmäen vanha ammattikoulu on syttynyt tuleen Vantaalla. Pelastuslaitos sai ilmoituksen palosta illalla, ja sammutustyöt ovat käynnissä. Savua leviää rakennuksesta lounaaseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Myyrmäki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.