Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kotkan Karhuvuoresta on löytynyt keski-ikäinen nainen, jonka epäillään tulleen murhatuksi. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli uhrin parisuhteessa. Miehen vangitsemista valmistellaan ja poliisi tutkii tapausta edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kotkan Karhuvuoresta on löytynyt keski-ikäinen nainen, jonka epäillään tulleen murhatuksi. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli uhrin parisuhteessa. Miehen vangitsemista valmistellaan ja poliisi tutkii tapausta edelleen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 13:31, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kotkassa tapahtui epäilty murha • Kotkassa epäilty murha, uhri keski-ikäinen nainen • Murhaepäily Kotkassa kirjailijan kodissa.
Kotkassa tapahtui murha
Kotkassa on tapahtunut murha, jossa keski-ikäinen nainen on kuollut. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli naisen kumppani. Miehen vangitsemista valmistellaan. Poliisi tutkii tapausta ja tietää tapahtumista paljon.
Kotkan Karhuvuoresta on löytynyt keski-ikäinen nainen, jonka epäillään tulleen murhatuksi. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli uhrin parisuhteessa. Miehen vangitsemista valmistellaan ja poliisi tutkii tapausta edelleen.
Kotkassa tapahtui lauantain ja sunnuntain välisenä yönä epäilty murha, jonka uhri on keski-ikäinen nainen. Poliisi on pidättänyt miehen, joka oli parisuhteessa uhrin kanssa, ja häntä epäillään murhasta. Miestä…
Kotkassa tutkitaan murhaa, joka tapahtui viikonloppuna. Rikospaikka sijaitsee kirjailijan ja hänen vaimonsa yhteisessä kodissa. Poliisi on ottanut kiinni yhden epäillyn.
Kotkassa on tapahtunut epäilty murha taiteilijaparin kotona. Poliisi on eristänyt kerrostaloasunnon ja pidättänyt yhden miehen epäiltynä. Nainen, joka on kuollut, oli taiteilija ja opettaja.
Kaakkois-Suomen poliisi tutkii Kotkassa tapahtunutta henkirikosta murhana. Rikoksesta epäilty on otettu kiinni, ja häntä aiotaan esittää vangittavaksi. Poliisi tiedottaa asiasta lisää esitutkinnan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Kotkassa on tapahtunut henkirikos, jossa poliisi epäilee miestä kumppaninsa murhasta. Uhri oli keski-ikäinen nainen, ja epäilty on ollut parisuhteessa hänen kanssaan. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kotka, #Murha
Rovaniemen sunnuntaina tapahtuneessa väkivaltarikoksessa epäillään yhtä henkilöä tapon yrityksestä. Poliisin mukaan epäilty on käyttänyt teräasetta toista henkilöä kohtaan, ja molemmat osapuolet ovat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on pidättänyt henkilön, joka epäillään ampuneen laukauksen kerrostalon parvekkeelta Vaasassa. Ampuminen tapahtui lauantai-iltapäivänä, ja kukaan ei loukkaantunut. Poliisi tutkii tapausta ampuma-aserikoksena…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Malminkartanossa tapahtui helmikuussa murha, jossa noin 70-vuotias mies epäillään tappaneen vaimonsa rahariidan seurauksena. Mies löi vaimoaan useita kertoja pajavasaralla, mikä johti…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha
Vantaan Havukoskessa syttyi sunnuntaina kerrostalopalo, jota epäillään tahallaan sytytetyksi. Itä-Uudenmaan poliisi on aloittanut esitutkinnan tuhotyöepäilyn vuoksi. Palo saatiin sammutettua nopeasti, mutta useat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.