Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sony julkaisee toukokuussa PS Plus Premium -tilaajille klassikkopelin, joka on valopyssypeli ja arcade-räiskintä. Peli julkaistiin alun perin vuonna 1995 ja se saapuu PS5:lle ja PS4:lle hyödyntäen ohjainten liikeohjausta. Peli on saatavilla myös erikseen PlayStation Storesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sony julkaisee toukokuussa PS Plus Premium -tilaajille klassikkopelin, joka on valopyssypeli ja arcade-räiskintä. Peli julkaistiin alun perin vuonna 1995 ja se saapuu PS5:lle ja PS4:lle hyödyntäen ohjainten liikeohjausta. Peli on saatavilla myös erikseen PlayStation Storesta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 09:30, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa PS Plus Premium saa klassikkopelin toukokuussa.
PS Plus Premium saa klassikkopelin
Sony julkaisee toukokuussa PS Plus Premium -tilaajille klassikkopelin. Tämä peli on valopyssypeli, joka julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 1995. Peli toimii PS5:llä ja PS4:llä liikeohjauksen avulla. Peli on myös ostettavissa erikseen PlayStation Storesta.
Sony julkaisee toukokuussa PS Plus Premium -tilaajille klassikkopelin, joka on valopyssypeli ja arcade-räiskintä. Peli julkaistiin alun perin vuonna 1995 ja se saapuu PS5:lle ja PS4:lle hyödyntäen ohjainten liikeohjausta.…
Sony on julkaissut huhtikuun pelivalikoiman PlayStation Plus Premium- ja Extra -tilaajille. Mukana on muun muassa Horizon Zero Dawnin paranneltu versio ja The…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation, #PSPlus
Remedy on julkaissut tietoja Control Resonantin New Game Plus -pelitilasta. Pelaajat voivat aloittaa uuden pelikerroksen avatuilla kyvyillä ja kustomoida hahmoaan entistä enemmän.…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation
1990-luvun lopulla FPS-pelit kehittyivät monipuolisemmiksi, ja Monolith Productions yritti luoda kunnianhimoisen mecha-animeteemaisen pelin, Shogo: Mobile Armor Division, joka kuitenkin floppasi. Sen jälkeen…
Pelit • jaetut avainsanat: #PSPlus
PlayStation 5 -konsolin myynti Yhdysvalloissa saavutti huhtikuun alussa vuoden korkeimmat luvut. Kuluttajat ostivat konsolia ennen Sony:n suunniteltuja hinnankorotuksia, jotka astuvat voimaan ensi…
Pelit • jaetut avainsanat: #Sony
James Bondin teemainen DualSense-ohjain on julkaistu. Ohjain on saanut inspiraationsa Bondin ikonista koodinimeä ja aseita.
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.