Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan pääsee varaamaan kolmantena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan pääsee varaamaan kolmantena.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 07:43, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Utah sai kakkosvarauksen NBA:n varaustilaisuudessa • Utah sai kakkosvarauksen NBA:n varaustilaisuudessa • Utah sai kakkosvarauksen NBA:n varaustilaisuudessa.
Utah saa kakkosvarauksen NBA:ssa
Utah Jazz saa toisen varausvuoron NBA:n varaustilaisuudessa. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli heikoin joukkue runkosarjassa. Memphis Grizzlies saa kolmannen varausvuoron. Varaustilaisuus järjestetään kesäkuussa.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan pääsee varaamaan kolmantena.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ensimmäisen varauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan pääsee varaamaan kolmantena.
Utah Jazz sai toisen varausvuoron kesäkuussa järjestettävään NBA:n varaustilaisuuteen. Ykkösvarauksen sai Washington Wizards, joka oli runkosarjan heikoin joukkue. Memphis Grizzlies puolestaan sai kolmannen varausvuoron.
Utah Jazz, Lauri Markkasen seura, sai ensimmäisen varausvuoron NBA:n kesäkuun draftissa voitettuaan varausloton. Myös Memphis Grizzlies varaa kolmantena, ja Chicago Bulls neljäntenä. Draftin kärkinimet ovat erityisen lahjakkaita, ja…
Utah Jazz nousi NBA-varauslotossa toiselle varausvuorolle, mikä avaa mahdollisuuksia hankkia tulevaisuuden tähti. Joukkueella oli neljänneksi parhaat mahdollisuudet ykkösvaraukseen, mutta ensimmäisen varauksen nappasi Washington Wizards. Tämä on ensimmäinen kerta,…
Lauri Markkanen kertoi, että Utah Jazzin kausi oli turhauttava. Hän pelasi vain 42 ottelua loukkaantumisen vuoksi, mutta saavutti kauden aikana uransa parhaan…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen, #UtahJazz
Washington Wizards voitti NBA:n varausloton ja varaa ensimmäisenä kesäkuussa. Utah Jazz ja Memphis Grizzlies saivat myös hyviä uutisia, varaten toisena ja kolmantena.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #LauriMarkkanen
Lauri Markkanen on ollut NBA-kaudellaan tehokkaimmillaan, saavuttaen 26,7 pisteen keskiarvon. Vaikka Utah Jazzin kausi oli jälleen vaikea ja Markkanen pelasi vain 42…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen, #UtahJazz
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Detroit Pistons jatkoi voittoputkeaan NBA:n pudotuspeleissä kaatamalla Cleveland Cavaliersin 107–97. Cade Cunningham oli ottelun tähti, tehden 25 pistettä ja syöttäen 10 kertaa.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.