Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Washington Wizards voitti NBA:n varausloton ja varaa ensimmäisenä kesäkuussa. Utah Jazz ja Memphis Grizzlies saivat myös hyviä uutisia, varaten toisena ja kolmantena. Chicago Bulls varaa neljäntenä, vaikka sen mahdollisuudet olivat alhaiset. Varaustilaisuus on erityisen odotettu, sillä kärkijoukkueet saavat lahjakkuuksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Washington Wizards voitti NBA:n varausloton ja varaa ensimmäisenä kesäkuussa. Utah Jazz ja Memphis Grizzlies saivat myös hyviä uutisia, varaten toisena ja kolmantena. Chicago Bulls varaa neljäntenä, vaikka sen mahdollisuudet olivat alhaiset. Varaustilaisuus on erityisen odotettu, sillä kärkijoukkueet saavat lahjakkuuksia.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.5.2026 klo 07:31, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NBA:n varauslotossa hyviä uutisia seuroille.
NBA:n varauslotossa hyviä uutisia
Washington Wizards voitti varausloton ja saa ensimmäisen vuoron. Utah Jazz varaa toisena ja Memphis Grizzlies kolmantena. Chicago Bulls varaa neljäntenä, vaikka sen mahdollisuudet olivat pienet. Varaustilaisuus on tärkeä, koska kärkijoukkueet saavat hyviä pelaajia.
Washington Wizards voitti NBA:n varausloton ja varaa ensimmäisenä kesäkuussa. Utah Jazz ja Memphis Grizzlies saivat myös hyviä uutisia, varaten toisena ja kolmantena. Chicago Bulls varaa neljäntenä, vaikka sen…
Utah Jazz, Lauri Markkasen seura, sai ensimmäisen varausvuoron NBA:n kesäkuun draftissa voitettuaan varausloton. Myös Memphis Grizzlies varaa kolmantena, ja Chicago Bulls neljäntenä.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #UtahJazz, #LauriMarkkanen
Lauri Markkanen kertoi, että Utah Jazzin kausi oli turhauttava. Hän pelasi vain 42 ottelua loukkaantumisen vuoksi, mutta saavutti kauden aikana uransa parhaan…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen, #UtahJazz
Lauri Markkanen on ollut NBA-kaudellaan tehokkaimmillaan, saavuttaen 26,7 pisteen keskiarvon. Vaikka Utah Jazzin kausi oli jälleen vaikea ja Markkanen pelasi vain 42…
Koripallo • jaetut avainsanat: #LauriMarkkanen, #UtahJazz
Oklahoma City Thunder on voiton päässä NBA:n konferenssifinaaleista, kun se voitti Los Angeles Lakersin 131–108. Oklahoma johtaa sarjaa jo 3–0 ja on…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
New York Knicks voitti Philadelphia 76ersin NBA:n itäisen konferenssin välierissä 108–94 ja johtaa sarjaa voitoin 3–0. San Antonio Spurs puolestaan voitti Minnesota…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Detroit Pistons jatkoi voittoputkeaan NBA:n pudotuspeleissä kaatamalla Cleveland Cavaliersin 107–97. Cade Cunningham oli ottelun tähti, tehden 25 pistettä ja syöttäen 10 kertaa.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.