Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa kuljettaja pakeni poliisia ja aiheutti vaaratilanteita. Poliisi sai hälytyksen ja onnistui lopulta pysäyttämään auton. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja rattijuopumuksesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa kuljettaja pakeni poliisia ja aiheutti vaaratilanteita. Poliisi sai hälytyksen ja onnistui lopulta pysäyttämään auton. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja rattijuopumuksesta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.5.2026 klo 19:11, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Holtiton pakomatka Oulussa päättyi pidätykseen • Kuljettaja pakeni poliisia Oulussa.
Kuski pakeni poliisia Oulussa
Oulussa oli holtiton kuski, joka pakeni poliisia. Hän aiheutti vaaratilanteita kaupungin kaduilla. Poliisi sai lopulta pysäytettyä auton. Kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Oulussa kuljettaja pakeni poliisia ja aiheutti vaaratilanteita. Poliisi sai hälytyksen ja onnistui lopulta pysäyttämään auton. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja rattijuopumuksesta.
Oulussa sunnuntaina kuljettaja aiheutti vaaratilanteita pakomatkallaan. Poliisi sai ilmoituksen holtittomasta ajamisesta ja tavoitti kuljettajan Kuusamontiellä. Kuljettaja pakeni, mutta poliisi sai hänet kiinni Oulun keskustassa, ja tapausta tutkitaan liikenneturvallisuuden…
Oulussa poliisi ajoi takaa holtitonta autoilijaa, joka aiheutti vaaratilanteita liikenteessä. Kuljettaja saatiin lopulta pysäytettyä Oulun keskustassa, ja hänet otettiin kiinni. Poliisi tutkii…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Kuusamossa 17-vuotias kuljettaja ajoi poliisia karkuun 181 kilometrin tuntinopeudella. Hänet pysäytettiin, ja seulonta-alkometri näytti törkeän rattijuopumuksen lukemat. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Rattijuopumus, #Liikenneturvallisuus
Juuassa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa 12-vuotias poika kuoli mopon ja pakettiauton törmäyksessä. Onnettomuus tapahtui lauantai-iltana, kun pakettiauto osui mopoilijaan, joka ylitti tietä.…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneturvallisuus
Oulun poliisi pysäytti lauantaina useita kuljettajia, jotka ajoivat huomattavaa ylinopeutta. Hyvä sää on saattanut innostaa kuljettajia ylittämään nopeusrajoituksia. Ylinopeudesta seuraa ajokielto ja…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Siikajoella tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa henkilöauton kuljettaja kuoli. Onnettomuus tapahtui, kun auto törmäsi vastaan tulleeseen kuorma-autoon perjantaina aamupäivällä.
Liikenne
Kilpisjärvellä tapahtui onnettomuus, jossa moottorikelkkailija menehtyi. Onnettomuus tapahtui torstaina kello 13.50, ja pelastushenkilökunta saapui paikalle Suomesta ja Norjasta. Poliisi tutkii kuoleman syytä…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.