Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Real Madridin kannattajien tyytymättömyys Kylian Mbappeen kasvaa. Yli 30 miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen hänen lähtönsä puolesta. Tyytymättömyyden syynä on muun muassa seuran menestymättömyys ja Mbappen käytös loukkaantumisen aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Real Madridin kannattajien tyytymättömyys Kylian Mbappeen kasvaa. Yli 30 miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen hänen lähtönsä puolesta. Tyytymättömyyden syynä on muun muassa seuran menestymättömyys ja Mbappen käytös loukkaantumisen aikana.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.5.2026 klo 18:39, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Real Madridin fanit vaativat Mbappen lähtöä.
Fanit vaativat Mbappen lähtöä
Real Madridin fanit ovat hyvin tyytymättömiä Kylian Mbappeen. Yli 30 miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen, jossa he pyytävät hänen lähtöään. Tyytymättömyys johtuu siitä, että seura ei ole voittanut pokaaleja. Lisäksi Mbappe oli lomalla, kun hänen olisi pitänyt kuntoutua loukkaantumisesta.
Real Madridin kannattajien tyytymättömyys Kylian Mbappeen kasvaa. Yli 30 miljoonaa ihmistä on allekirjoittanut vetoomuksen hänen lähtönsä puolesta. Tyytymättömyyden syynä on muun muassa seuran menestymättömyys ja Mbappen käytös loukkaantumisen…
Real Madrid kohtaa Barcelonan El Clasicon ilman Kylian Mbappéa, joka ei toipunut lihasvammastaan. Mbappé jäi pois ottelusta viime hetken päätöksellä, sillä hän…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid, #KylianMbappe
Kylian Mbappen toiminta on herättänyt suurta tyytymättömyyttä Real Madridin faneissa. Yli 13 miljoonaa kannattajaa on allekirjoittanut vaatimuksen, jossa he vaativat Mbappen potkuja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KylianMbappe, #RealMadrid
Entinen jalkapalloilija Timo Kautonen on kuollut 81-vuotiaana. Kautonen pelasi urallaan 51 A-maaottelua ja voitti useita mestaruuksia. Hänet tunnetaan myös palkinnoistaan, kuten Captain's…
Jalkapallo
Suomi hävisi alle 17-vuotiaiden tyttöjen EM-kisojen avausottelun Espanjalle 0–4. Espanjan maalit teki neljä pelaajaa, ja Suomen päävalmentaja totesi, että joukkue ei ollut…
Jalkapallo
Dario Naamo, 20, pohtii edustavansa jatkossa Suomea tai Irakia. Irak on myöntänyt Naamolle passin, joka mahdollistaa hänen osallistumisensa tuleviin MM-kisoihin. Naamo on…
Jalkapallo
Manchester City voitti Brentfordin Valioliigassa 3–0 ja pitää mestaruushaaveensa elossa. Voitto nosti Cityn sarjataulukossa kahden pisteen päähän Arsenalista. City hallitsi peliä erityisesti…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.