Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä järjestettiin Toto75-kilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Glenn Kosmos Memorialin voitti Mellby Narrow, ja Länsiväylä Finlandia-Ajossa Diva Ek oli ykkönen. Kilpailuissa oli mukana eri hevosia ja ohjastajia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä järjestettiin Toto75-kilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Glenn Kosmos Memorialin voitti Mellby Narrow, ja Länsiväylä Finlandia-Ajossa Diva Ek oli ykkönen. Kilpailuissa oli mukana eri hevosia ja ohjastajia.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.5.2026 klo 19:01, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Helsingissä julkaistu • Ravitulokset Helsingistä.
Ravitulokset Helsingissä julkaistu
Helsingissä oli ravikilpailut, joissa juostiin Toto75-lähtöjä. Glenn Kosmos Memorialin voitti hevonen nimeltä Mellby Narrow. Länsiväylä Finlandia-Ajossa voitti hevonen Diva Ek. Kilpailuissa oli monia eri hevosia ja ohjastajia.
Helsingissä järjestettiin Toto75-kilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Glenn Kosmos Memorialin voitti Mellby Narrow, ja Länsiväylä Finlandia-Ajossa Diva Ek oli ykkönen. Kilpailuissa oli mukana eri hevosia ja ohjastajia.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia. MiniFinlandia-lähdössä voiton vei Pikku Humanteri, ja Prix Monté Finlandiassa Gamin Jaba oli ykkönen. Kilpailuissa palkittiin useita parhaita suorituksia eri lähdöissä.
Helsingin ravikilpailuissa nähtiin jännittäviä suorituksia, kun Toto75-kilpailu päättyi. Voittajaksi ylsi Tintarella, jonka ohjasti Santtu Raitala. Muut kärkisijat menivät Truly Easylle ja Jarel…
Ravit • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Ravit
Suomalaisravuri Massimo Hoist on suuri kysymysmerkki tulevassa Finlandia-ajossa. Hänen osallistumisensa herättää epävarmuutta niin yleisössä kuin taustajoukoissaan. Odotukset ovat korkealla, mutta tilanne on…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähdöissä. Voittajaksi 9. Lähdössä nousi Knight Rider Hoss, ohjastajanaan Olli Koivunen. Muissa lähdöissä nähtiin tiukkoja kilpailuja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Ravit
Helsingin ravikilpailuissa saavutettiin useita merkittäviä tuloksia. Derby-sarjan voiton vei Smoked Orange, joka juoksi ajan 15,4a. Nousijadivisioonafinaalissa voitto meni Ariannas-hevoselle.
Ravit • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Ravit
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Forssan Pilvenmäellä järjestettiin Toto75-ravit, joissa nähtiin yllättäviä voittajia. Kouvolalaisen Marko Heikarin valmentama Miljan Säihke voitti Tammadivisioonakarsinnan, vaikka lähtökiihdytys oli haastava. Lämminveristen kisassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.