Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1 ja kavensi ottelusarjan voitot 1–2:een. Tämä oli Avalanchen ensimmäinen tappio pudotuspeleissä tällä kaudella. Wildin supertähdet Kirill Kaprizov ja Quinn Hughes loivat heti ensimmäisessä erässä ratkaisevan etumatkan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1 ja kavensi ottelusarjan voitot 1–2:een. Tämä oli Avalanchen ensimmäinen tappio pudotuspeleissä tällä kaudella. Wildin supertähdet Kirill Kaprizov ja Quinn Hughes loivat heti ensimmäisessä erässä ratkaisevan etumatkan.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.5.2026 klo 07:49, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen selvästi • Wild voitti Avalanche rökälevoitolla • Wild voitti Avalanche 5–1.
Minnesota Wild voitti Avalanche-ottelun
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1. Tämä oli Avalanchen ensimmäinen tappio pudotuspeleissä. Wild aloitti ottelun hyvin ja teki nopeasti maaleja. Kaprizov ja Hughes onnistuivat maalinteossa ensimmäisessä erässä.
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1 ja kavensi ottelusarjan voitot 1–2:een. Tämä oli Avalanchen ensimmäinen tappio pudotuspeleissä tällä kaudella. Wildin supertähdet Kirill Kaprizov ja Quinn Hughes loivat heti…
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen NHL:n pudotuspeleissä 5–1. Voitto kavensi sarjan 2–1:een Coloradon hyväksi. Wildin Kirill Kaprizov ja Ryan Hartman loivat tärkeät maalit, ja Jesper Wallstedt torjui 34…
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1 NHL:n pudotuspelissä ja kavensi sarjan 2–1:een. Avauserässä Wild teki kaksi maalia, ja toisen erän alussa Ryan Hartman lisäsi johdon kolmeen maaliin. Colorado…
Minnesota Wild voitti Colorado Avalanchen 5–1 NHL:n pudotuspelissä. Voitto kavensi sarjan tilanteen 2–1 Coloradon hyväksi. Wildin Kirill Kaprizov ja Ryan Hartman olivat avainpelaajia, kun taas Jesper Wallstedt torjui…
Minnesota Wild otti tärkeän voiton pudotuspeleissä, murskaten Colorado Avalanchen 5–1. Tämä tappio oli Avalanchelle ensimmäinen tämän kevään pudotuspeleissä. Wildin tähdet Kirill Kaprizov ja Quinn Hughes loistivat ottelussa.
Carolina Hurricanes voitti Philadelphia Flyersin jatkoajalla 3–2 ja eteni itäisen konferenssin finaaleihin. Voitto merkitsi Hurricanesille kahdeksatta peräkkäistä voittoa pudotuspeleissä, mikä on harvinaista…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Buffalo Sabresin kevätkauden voittoputki katkesi, kun Montreal Canadiens voitti ottelun 5–1. Voitot sarjassa ovat nyt tasan 1–1, ja seuraava peli pelataan Montrealissa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes on lähellä itäisen konferenssin finaaleja, johtamalla Philadelphia Flyersia vastaan 3–0. Maalivahti Frederik Andersen on ollut keskeinen tekijä, saavuttaen historiallisen suorituksen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Mitchell Marner on saanut uuden alun Vegas Golden Knightsissa, jossa hän teki hattutempun pudotuspelissä Anaheimia vastaan. Tämä voitto nosti Golden Knightsin ottelusarjassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
NHL on julkaissut kolme ehdokasta Hart Trophyn voittajaksi. Ehdokkaina ovat Nikita Kutsherov, Nathan MacKinnon ja Connor McDavid. McDavid voi voittaa palkinnon neljännen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Helsingin Jokerit on solminut kolmevuotisen sopimuksen hyökkääjä Markus Hännikäisen kanssa. Hännikäinen tuo joukkueeseen kokemusta sekä Liigasta että kansainvälisistä sarjoista. Hän on pelannut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.