Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo on ottanut johdon jääkiekkoliigan finaalisarjassa Tapparaa vastaan voitoin 3–2. Viikonlopun maratonfinaali päättyi Tapparan voittoon, ja ottelu kesti peräti 129.54 minuuttia, mikä on liigahistorian pisin loppuottelu. Pudotuspeliennätys jäi vain neljän minuutin päähän.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo on ottanut johdon jääkiekkoliigan finaalisarjassa Tapparaa vastaan voitoin 3–2. Viikonlopun maratonfinaali päättyi Tapparan voittoon, ja ottelu kesti peräti 129.54 minuuttia, mikä on liigahistorian pisin loppuottelu. Pudotuspeliennätys jäi vain neljän minuutin päähän.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.5.2026 klo 05:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo johtaa Liigan finaalisarjaa 3–2.
KooKoo voitti Liigan finaalissa
KooKoo johtaa jääkiekkoliigan finaalisarjaa Tapparaa vastaan. Voittoja on nyt 3–2. Viikonlopun ottelu oli pitkä ja päättyi Tapparan voittoon. Se kesti yli 129 minuuttia, mikä on uusi ennätys.
KooKoo on ottanut johdon jääkiekkoliigan finaalisarjassa Tapparaa vastaan voitoin 3–2. Viikonlopun maratonfinaali päättyi Tapparan voittoon, ja ottelu kesti peräti 129.54 minuuttia, mikä on liigahistorian pisin loppuottelu. Pudotuspeliennätys jäi…
Liigan finaalit jatkuvat Tampereella, mutta KooKoon kokoonpanossa on tapahtunut merkittäviä muutoksia. Eilisessä pitkään kestäneessä ottelussa joukkueen avainpuolustajat kärsivät loukkaantumisia, mikä vaikuttaa tänään…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Liiga
Jääkiekon SM-liigan neljännessä loppuottelussa KooKoo ja Tappara ovat yhä tasalukemissa 2–2 kahden jatkoerän jälkeen. Ottelun voittajaa haetaan seuraavaksi kolmannesta jatkoerästä, sillä kumpikaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo on voittanut Liigan finaalisarjan ensimmäiset kolme ottelua, joista se johtaa 2–1. Vaikka Tappara on hallinnut peliä tilastollisesti, KooKoo on ollut tehokkaampi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tapparan päävalmentaja Rikard Grönborg on tyytymätön liigafinaalien peräkkäisiin ottelupäiviin. Hän ihmettelee, miten joukkueet pystyvät pelaamaan yli kolmen ottelun verran jääkiekkoa vain vuorokauden…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara on johtanut jääkiekon SM-Liigan neljättä loppuottelua Kouvolassa avauserän jälkeen maalein 2–1. Joni Tuulola teki joukkueen ensimmäisen maalin, ja Benjamin Rautiainen syötti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoo on voittanut Tampereella 2–1 ja on lähellä Suomen mestaruutta. Kapteeni Otto Paajanen kertoi, että joukkueen voittobiisi soi hurjalla volyymilla voiton jälkeen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.