Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin kaupunki on saanut useita yhteydenottoja nuorten häiriökäyttäytymisestä Vuosaaressa. Poliisi on kertonut, että alueella on havaittu erityisesti tyttöporukan aiheuttamaa häiriötä. Kaupunki vaatii toimia turvallisuuden parantamiseksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin kaupunki on saanut useita yhteydenottoja nuorten häiriökäyttäytymisestä Vuosaaressa. Poliisi on kertonut, että alueella on havaittu erityisesti tyttöporukan aiheuttamaa häiriötä. Kaupunki vaatii toimia turvallisuuden parantamiseksi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 20:57, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsinki saa palautetta nuorten häiriökäyttäytymisestä.
Helsinki saa palautetta nuorista
Helsingin kaupunki on saanut palautetta nuorten käytöksestä Vuosaaressa. Monet ovat huolissaan tyttöporukasta, joka häiritsee muita. Poliisi on kertonut, että tällaisia tapauksia on ollut useita. Kaupunki haluaa parantaa turvallisuutta alueella.
Helsingin kaupunki on saanut useita yhteydenottoja nuorten häiriökäyttäytymisestä Vuosaaressa. Poliisi on kertonut, että alueella on havaittu erityisesti tyttöporukan aiheuttamaa häiriötä. Kaupunki vaatii toimia turvallisuuden parantamiseksi.
Oulussa Ruskon pääpoliisiasemalla kuoli kiinniotettu henkilö eilisiltana. Poliisi oli ottanut hänet kiinni poliisilain perusteella, mutta hänet löydettiin elottomana poliisin säilytyksistä. Tapauksessa ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulussa poliisikuljetuksessa ollut henkilö kuoli torstai-iltana. Poliisi sai ilmoituksen, että henkilö oli eloton poliisiasemalla, eikä elvytys auttanut. Tapausta tutkitaan lain edellyttämällä tavalla,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kurikassa, Etelä-Pohjanmaalla, kaksi ihmistä on kuollut omakotitalon palossa. Palon syttymissyy ei ole vielä selvillä. Pelastuslaitos sai hälytyksen lauantaina iltapäivällä ja suoritti jälkisammutustöitä.
Kotimaa
Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi, että hän ja hänen puolisonsa Suzanne Innes-Stubb osallistuivat Mäntyniemen peruskorjaukseen. He suunnittelivat erityisesti presidentin asuintiloja, kuten olohuonetta…
Kotimaa
Pelastuslaitos sammuttaa tulipaloa Espoon keskuksessa sijaitsevassa kerrostalossa. Paikalle hälytettiin 12 pelastuslaitoksen yksikköä, ja alueella on runsaasti palomiehiä sekä ensihoitajia. Pelastusviranomaiset toimivat nopeasti…
Kotimaa
Vaasan Palosaarella tapahtui lauantaina suuri poliisioperaatio, kun hätäkeskukseen saapui ilmoitus mahdollisesti ammutuista laukauksista. Paikalla oli useita poliisiautoja, panssaroitu ajoneuvo ja ambulanssi. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.