Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Iranin ja Yhdysvaltain rauhansopimus viivästyy, ja Ruotsissa on tapahtunut ampumistapaus, jossa kaksi lasta on saanut vammoja. Lisäksi Suomeen…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Siipettäret avasi pesäpallokauden tappiolla. Lukkari Sara Koivikon sopimus purettiin yhteisymmärryksessä ennen sarja-avauksen alkua.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Siipettäret avasi pesäpallokauden tappiolla. Lukkari Sara Koivikon sopimus purettiin yhteisymmärryksessä ennen sarja-avauksen alkua.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 20:03, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Siipettäret aloitti kauden tappiolla.
Siipettäret hävisi kauden avauksen
Siipettäret pelasi ensimmäisen pesäpallo-ottelunsa kaudella ja hävisi sen. Ennen ottelua lukkari Sara Koivikon sopimus purettiin. Tämä tapahtui yhteisymmärryksessä.
Siipettäret avasi pesäpallokauden tappiolla. Lukkari Sara Koivikon sopimus purettiin yhteisymmärryksessä ennen sarja-avauksen alkua.
Tamperelainen Manse PP johtaa naisten ja miesten Superpesiksen pelaajabudjetteja. Miesten budjetti on 395 000 euroa ja naisten 145 000 euroa, mikä on…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Superpesiksen miesten ja naisten runkosarjat starttaavat ensi viikolla Fuengirolassa. Kouvolan Pallonlyöjien pelinjohtaja Petri Tuuva kertoi, että kevät on ollut poikkeuksellisen lämmin, mikä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Pattijoen Urheilijat avasi miesten Superpesiksen kauden voitolla Alajärven Ankkureista. Ottelu päättyi PattU:n hyväksi 2–0, ja joukkueen pelaajat, kuten Vertti Kontinaho ja Eemeli…
Pesäpallo
Roihuttaret voitti ensimmäisen ottelunsa lähes 750 katsojan edessä Roihuvuoressa. Pesäpallotapahtuma houkutteli väkeä paikalle, ja puheenjohtaja Ruth Palola iloitsee kauden alusta. Viime kausi…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Paavo Kallio on johtanut Pöytyän Urheilijoita lähes 20 vuotta, ja hänen työnsä on ollut keskeistä seuran menestykselle. Naisten pesäpallojoukkue aloittaa kolmannen kauden…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Naisten Superpesiksessä pelattiin useita otteluita. Pesäkarhut voitti Laitilan Jyskeen 1–0 ja Jyväskylän Kirittäret hävisi Manse PP:lle 0–2. Seuraavat ottelut pelataan 9. Ja…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.