Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin osumalla. Chelsea oli aiemmin hävinnyt kuusi peräkkäistä liigapeliä ja on nyt sarjassa yhdeksäntenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin osumalla. Chelsea oli aiemmin hävinnyt kuusi peräkkäistä liigapeliä ja on nyt sarjassa yhdeksäntenä.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 19:56, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Chelsea katkaisi tappioputkensa Liverpoolia vastaan • Chelsea katkaisi tappioputkensa Liverpoolissa • Chelsea katkaisi tappiosarjansa Liverpoolilla.
Chelsea sai pisteitä Liverpoolilta
Chelsea pelasi Liverpoolin kanssa 1–1-tasapelin. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki ensimmäisen maalin. Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin maalilla. Chelsea oli hävinnyt kuusi peliä peräkkäin ennen tätä. Liverpool on neljäntenä sarjassa.
Chelsea sai vihdoin pisteitä Englannin Valioliigassa, kun se pelasi 1–1-tasapelin Liverpoolin vieraana. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin osumalla. Chelsea oli aiemmin hävinnyt kuusi…
Chelsea sai tärkeän tasapelin Liverpoolilta 1–1, mikä katkaisi kuuden ottelun tappioputken. Liverpoolin Ryan Gravenberch teki avausmaalin, mutta Chelsea tasoitti Enzo Fernandezin osumalla. Liverpool on sarjassa neljäntenä, kun taas…
Englannin Valioliigassa Liverpool ja Chelsea pelasivat 1–1 tasapelin. Liverpool siirtyi johtoon kuudennella minuutilla, mutta Chelsea tasoitti vapaapotkulla ensimmäisen puoliajan lopulla. Ottelu oli tiukka ja molemmat joukkueet tarvitsivat pisteitä.
Englannin Valioliigassa Chelsea ja Liverpool pelasivat 1–1 tasapelin. Liverpool siirtyi johtoon kuudennella minuutilla, mutta Chelsea tasoitti vapaapotkulla. Ottelu oli tiukka ja molemmat joukkueet taistelivat sarjapisteistä.
Chelsea ja Liverpool kohtasivat Englannin Valioliigassa, ja ottelu päättyi 1–1. Liverpool aloitti vahvasti ja siirtyi johtoon kuudennella minuutilla. Chelsea tasoitti pelin vapaapotkulla ennen taukoa, mikä päätti heidän pitkän…
Manchester United voitti Liverpoolin 3–2 jalkapallon Valioliigassa. Voitto varmisti Unitedille paikan ensi kauden Mestarien liigassa. Ottelussa United johti 2–0, mutta Liverpool tasoitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ManchesterUnited, #Liverpool
Nottingham Forest voitti Chelsean 3–1 ja varmisti lähes sarjapaikkansa Englannin Valioliigassa. Taiwo Awoniyi teki kaksi maalia ja Igor Jesus yhden. Nottingham on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Chelsea, #Valioliiga
Chelsea menetti jälleen pisteitä Valioliigassa, kun Nottingham Forest voitti 3–1. Tämä tappio on seuralle jo kuudes peräkkäinen, mikä on ensimmäinen kerta sitten…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Chelsea, #Valioliiga
Manchester City sai tärkeän pisteen Evertonilta viime hetken maalilla. Jeremy Doku laukoi tasoituksen lisäajan seitsemännellä minuutilla, vaikka Everton oli johtanut ottelua kahdella…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Manchester Cityn Phil Foden on solminut nelivuotisen jatkosopimuksen, joka ulottuu vuoteen 2030. Sopimuksessa on myös option yhdestä lisävuodesta. Fodenin nykyinen sopimus olisi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Valioliiga
Chelsean nuori pelaaja Jesse Derry loukkaantui vakavasti ensimmäisessä valioliigaottelussaan. Hän sai päänsä osumaan vastustajan päähän ja vietiin kentältä paareilla. Chelsea kertoi, että…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Chelsea, #Valioliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.