Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hyökkääjä Henrik Borgström on päättänyt olla osallistumatta jääkiekon MM-kisoihin. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti asian Tshekki-ottelun jälkeen. Leijonat voitti ottelun 3–2, mutta Borgström ei ole käytettävissä joukkueen riveissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hyökkääjä Henrik Borgström on päättänyt olla osallistumatta jääkiekon MM-kisoihin. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti asian Tshekki-ottelun jälkeen. Leijonat voitti ottelun 3–2, mutta Borgström ei ole käytettävissä joukkueen riveissä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 16:56, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Henrik Borgström ei osallistu MM-kisoihin.
Borgström ei tule MM-kisoihin
Henrik Borgström ei pelaa jääkiekon MM-kisoissa. Päävalmentaja Antti Pennanen kertoi asiasta Tshekki-ottelun jälkeen. Leijonat voitti ottelun 3–2. Joukkueen tähdet, kuten Barkov ja Lundell, kokoontuivat tiistaina. Pennanen oli tyytyväinen joukkueen esitykseen.
Hyökkääjä Henrik Borgström on päättänyt olla osallistumatta jääkiekon MM-kisoihin. Päävalmentaja Antti Pennanen vahvisti asian Tshekki-ottelun jälkeen. Leijonat voitti ottelun 3–2, mutta Borgström ei ole käytettävissä joukkueen riveissä.
Harri Säteri on ainoa 1980-luvulla syntynyt pelaaja Leijonien joukkueessa Ruotsin EHT-turnauksessa. Hän ei tunne itseään vanhaksi, vaikka joukossa on nuorempia pelaajia. Säteri…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni Aleksander Barkov ei ole mukana lauantain ottelussa Tshekkiä vastaan. Barkov palasi hiljattain sairauslomalta, mutta hänen poissaolonsa syytä ei ole…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Norjan jääkiekkomaajoukkue on valinnut pelaajistonsa ensi viikon MM-turnaukseen Sveitsissä. Mukana on kaksi pelaajaa Suomen Liigasta, Thomas Olsen ja Johannes Johannesen. NHL:stä Mats…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat
Jääkiekon MM-kisat alkavat ensi viikolla Sveitsissä. Leijonat valmistautuvat tärkeisiin otteluihin, jotka voivat vaikuttaa heidän menestykseensä turnauksessa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Kazakstanin jääkiekkomaajoukkue tekee paluun MM-kisojen pääsarjaan voitettuaan Ukrainan voittomaalikilpailussa. Kazakstan varmisti mestaruuden 1A-turnauksessa ja keräsi 11 pistettä. Ukraina puolestaan kilpailee edelleen noususta,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat on saanut poikkeuksellisen vahvan joukkueen tuleviin MM-kisoihin, joissa on mukana 11 NHL-pelaajaa. Ruotsin joukkue, joka on perinteisesti ollut vahva,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.