Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa lukemin 3–2. Ottelu eteni jännittävästi, ja Suomi johti ensimmäisen erän jälkeen 2–0. Sunnuntaina Suomi kohtaa turnauksen päätöskierroksella Ruotsin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa lukemin 3–2. Ottelu eteni jännittävästi, ja Suomi johti ensimmäisen erän jälkeen 2–0. Sunnuntaina Suomi kohtaa turnauksen päätöskierroksella Ruotsin.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 16:47, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti Tshekin EHT-turnauksessa • Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa • Leijonat voitti Tšekin EHT-ottelussa.
Suomi voitti Tshekin jääkiekossa
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa. Ottelu päättyi 3–2 Suomeen. Suomi johti ensimmäistä erää 2–0. Sunnuntaina Suomi pelaa Ruotsia vastaan päätöskierroksella.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa lukemin 3–2. Ottelu eteni jännittävästi, ja Suomi johti ensimmäisen erän jälkeen 2–0. Sunnuntaina Suomi kohtaa turnauksen päätöskierroksella Ruotsin.
Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue voitti Tshekin 3–2 Ruotsin EHT-turnauksessa. Ottelussa Suomi pelasi ilman NHL-pelaajia, mutta Vili Saarijärvi teki avausmaalin. Suomi johti ottelua 2–0, mutta Tshekki kavensi tilanteen ylivoimalla.
Suomi voitti Tšekin 3–2 EHT-ottelussa Skånessa. Leijonat siirtyi nopeasti johtoon, mutta Tšekki nousi tasoihin. Voitto ratkesi kolmannessa erässä Mikko Lehtosen ylivoimamaalilla.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa lukemin 3–2. Ensimmäisessä erässä Suomi teki kaksi maalia, mutta Tshekki nousi tasoihin toisen erän aikana. Voitto varmistui Lehtosen ylivoimaosumalla kolmannessa erässä.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa maalein 3–2. Ottelun avauserässä Suomi teki kaksi maalia, mutta Tshekki nousi tasoihin toisessa erässä. Lopulta Suomi ratkaisi voiton ylivoimaosumalla.
Suomi voitti Tshekin jääkiekon EHT-turnauksessa maalein 3–2. Ottelu alkoi hyvin, kun Suomi teki kaksi maalia ensimmäisessä erässä. Tshekki nousi tasoihin, mutta Suomi onnistui voittamaan pelin.
Suomen jääkiekkomaajoukkue voitti Tshekin EHT-turnauksen avausottelussa 3–2. Leijonat johtivat ensimmäisen erän jälkeen 2–0, mutta Tshekki tasoitti pelin toisessa erässä. Kolmannessa erässä Mikko Lehtonen teki voittomaalin ylivoimalla.
Suomen jääkiekkomaajoukkue voitti Tshekin 3–2 Ruotsin EHT-turnauksen avausottelussa. Leijonat johtivat peliä ensimmäisen erän jälkeen 2–0, mutta Tshekki tasoitti pelin toisessa erässä. Voittomaali syntyi kolmannessa erässä ylivoimalla Mikko Lehtosen…
Suomi voitti Tšekin 3–2 EHT-ottelussa Skånessa. Leijonat siirtyi nopeasti johtoon, mutta Tšekki nousi tasoihin ennen kolmatta erää. Voitto ratkesi Mikko Lehtosen ylivoimamaaliin.
Suomi kohtaa Tshekin EHT-ottelussa Ängelholmissa. Leijonat siirtyi nopeasti johtoon, kun Vili Saarijärvi laukoi avausmaalin ensimmäisessä erässä. Aatu ja Aku Räty sekä Lenni Hämeenaho olivat avainpelaajia, ja Suomi johtaa…
Suomi pelaa tänään Tshekkiä vastaan Ruotsin EHT:lla. Leijonat kärsi avausottelussaan tappion Sveitsille voittomaalikisassa. Kokoonpanosta puuttuvat useat NHL-vahvistukset, ja tilalle on nostettu uusia…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Tshekki
Harri Säteri on ainoa 1980-luvulla syntynyt pelaaja Leijonien joukkueessa Ruotsin EHT-turnauksessa. Hän ei tunne itseään vanhaksi, vaikka joukossa on nuorempia pelaajia. Säteri…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #EHT
SM-liigan viides loppuottelu starttaa tänään kello 17. Joukkueet valmistautuvat otteluun eilisen maratonottelun jälkeen. Toipuminen on ollut keskiössä ennen tärkeää peliä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni Aleksander Barkov ei ole mukana lauantain ottelussa Tshekkiä vastaan. Barkov palasi hiljattain sairauslomalta, mutta hänen poissaolonsa syytä ei ole…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Tappara on johtanut jääkiekon SM-Liigan neljättä loppuottelua Kouvolassa avauserän jälkeen maalein 2–1. Joni Tuulola teki joukkueen ensimmäisen maalin, ja Benjamin Rautiainen syötti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Norjan jääkiekkomaajoukkue on valinnut pelaajistonsa ensi viikon MM-turnaukseen Sveitsissä. Mukana on kaksi pelaajaa Suomen Liigasta, Thomas Olsen ja Johannes Johannesen. NHL:stä Mats…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.