Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Mitchell Marner on saanut uuden alun Vegas Golden Knightsissa, jossa hän teki hattutempun pudotuspelissä Anaheimia vastaan. Tämä voitto nosti Golden Knightsin ottelusarjassa 2–1-johtoon. Marnerin tehot ovat parantuneet merkittävästi verrattuna hänen aikaisempiin pudotuspeleihinsä Torontossa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Mitchell Marner on saanut uuden alun Vegas Golden Knightsissa, jossa hän teki hattutempun pudotuspelissä Anaheimia vastaan. Tämä voitto nosti Golden Knightsin ottelusarjassa 2–1-johtoon. Marnerin tehot ovat parantuneet merkittävästi verrattuna hänen aikaisempiin pudotuspeleihinsä Torontossa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 07:52, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Marner loistaa Vegasissa hattutempulla.
Marner tekee hattutempun Vegasissa
Mitchell Marner on nyt Vegas Golden Knightsin pelaaja. Hän teki hattutempun pudotuspelissä Anaheimia vastaan. Tämä oli Marnerin ensimmäinen hattutemppu pudotuspeleissä. Golden Knights voitti ottelun 6–2 ja johtaa sarjaa 2–1. Marner on pelannut hyvin ja tehnyt paljon maaleja.
Mitchell Marner on saanut uuden alun Vegas Golden Knightsissa, jossa hän teki hattutempun pudotuspelissä Anaheimia vastaan. Tämä voitto nosti Golden Knightsin ottelusarjassa 2–1-johtoon. Marnerin tehot ovat parantuneet merkittävästi…
Carolina Hurricanes on aloittanut NHL:n pudotuspelit seitsemällä peräkkäisellä voitolla. Joukkue voitti ensimmäisellä kierroksella Ottawa Senatorsin 4–0 ja johtaa toista kierrosta Philadelphia Flyersiä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducks -joukkueen NHL:n pudotuspelien toisella kierroksella. Ottelu päättyi 6-2, ja Vegas siirtyi sarjassa 2-1-johtoon. Mitch Marner teki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #VegasGoldenKnights, #NHL
Buffalo Sabresin kevätkauden voittoputki katkesi, kun Montreal Canadiens voitti ottelun 5–1. Voitot sarjassa ovat nyt tasan 1–1, ja seuraava peli pelataan Montrealissa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL on julkaissut kolme ehdokasta Hart Trophyn voittajaksi. Ehdokkaina ovat Nikita Kutsherov, Nathan MacKinnon ja Connor McDavid. McDavid voi voittaa palkinnon neljännen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Helsingin Jokerit on solminut kolmevuotisen sopimuksen hyökkääjä Markus Hännikäisen kanssa. Hännikäinen tuo joukkueeseen kokemusta sekä Liigasta että kansainvälisistä sarjoista. Hän on pelannut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL on julkistanut ehdokkaat kauden parhaalle puolustajalle myönnettävälle Norris-palkinnolle. Finalistit ovat Rasmus Dahlin, Cale Makar ja Zach Werenski. Voittaja valitaan jääkiekkotoimittajien äänestyksellä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.