Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Antti Ojanperä valmentaa 11 hevosta Finlandia-raveissa Vermossa. Hän odottaa tallinsa saavuttavan voittoja viikonlopun aikana. Ojanperä on erityisen kiinnostunut Holcombe Zetistä, joka juoksee eri lähdössä kuin alun perin suunniteltiin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Antti Ojanperä valmentaa 11 hevosta Finlandia-raveissa Vermossa. Hän odottaa tallinsa saavuttavan voittoja viikonlopun aikana. Ojanperä on erityisen kiinnostunut Holcombe Zetistä, joka juoksee eri lähdössä kuin alun perin suunniteltiin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 07:00, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ojanperä valmentaa 11 hevosta Vermossa.
Ojanperä valmentaa 11 hevosta
Antti Ojanperä valmentaa 11 hevosta Vermon raveissa. Hän toivoo, että talli voittaa viikonlopun aikana. Ojanperä on kiinnostunut Holcombe Zetistä, joka juoksee eri lähdössä kuin alun perin suunniteltiin.
Antti Ojanperä valmentaa 11 hevosta Finlandia-raveissa Vermossa. Hän odottaa tallinsa saavuttavan voittoja viikonlopun aikana. Ojanperä on erityisen kiinnostunut Holcombe Zetistä, joka juoksee eri lähdössä kuin alun perin suunniteltiin.
Oulun ravilauantain Number One -lähdössä Time Match teki upean nousun voittoon. Hevonen ohitti viimeisen 200 metrin aikana kaikki kilpailijat, vaikka alussa tilanne…
Ravit
Seinäjoen kansainvälisissä suurraveissa Massimo Hoist sijoittui viidenneksi. Lauantain tapahtumaa haittasi takatalvi ja sakea sumu, mikä johti taukoon ennen Toto75-kierrosta.
Ravit
Forssan ravikilpailuissa ajetaan keskiviikkona 11 lähtöä ennen Vermon superviikonloppua. Ajajaliigassa Santtu Raitala johtaa voitoillaan, ja valmentajaliigassa Antti Ojanperä on ykkösenä. Raitala on…
Ravit • jaetut avainsanat: #AnttiOjanperä
Kuopiossa järjestettiin Toto5-karsinnat, joissa kilpailtiin tammat ja monté-lähdöissä. Varsakunkku-karsinnassa Beemi voitti ajalla 27,1a. Idän Monté-Ässä karsinnassa Louis Bourbon oli ykkönen ajalla 1,16,5a.
Ravit
Vermon Finlandia-viikonloppu tarjoaa raviurheilun ystäville runsaasti tapahtumia. Sunnuntain kisapäivä sisältää useita huippulähtöjä, mukaan lukien viisivuotiaitten suomenhevosten Varsakunkku-karsinnat. Perjantaina Kuopiosta starttaavat kymmenen ravilähtöä,…
Ravit • jaetut avainsanat: #VermonRavit
Alessandro Gocciadoro, Euroopan menestynein ravivalmentaja, saapuu Vermoon viiden huippuhevosen kanssa. Tavoitteena on voittaa kilpailuja, sillä hopeasijoitus ei enää riitä. Gocciadoron osallistuminen on…
Ravit • jaetut avainsanat: #VermonRavit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.