Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Buffalo Sabresin kevätkauden voittoputki katkesi, kun Montreal Canadiens voitti ottelun 5–1. Voitot sarjassa ovat nyt tasan 1–1, ja seuraava peli pelataan Montrealissa. Sabresin suomalaispelaajat eivät ole vielä esiintyneet playoffeissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Buffalo Sabresin kevätkauden voittoputki katkesi, kun Montreal Canadiens voitti ottelun 5–1. Voitot sarjassa ovat nyt tasan 1–1, ja seuraava peli pelataan Montrealissa. Sabresin suomalaispelaajat eivät ole vielä esiintyneet playoffeissa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.5.2026 klo 07:42, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Buffalo Sabres hävisi Montreal Canadiensille • Montreal voitti Buffalon selvästi pudotuspelissä • Montreal voitti Buffalon NHL-pudotuspelissä.
Buffalo Sabres hävisi ottelun
Buffalo Sabres hävisi Montreal Canadiensille 5–1. Tämä katkaisi Sabresin hyvät pelit keväällä. Nyt voitot ovat 1–1. Seuraava peli pelataan Montrealissa. Suomalaispelaajat eivät ole vielä pelanneet playoffeissa.
Buffalo Sabresin kevätkauden voittoputki katkesi, kun Montreal Canadiens voitti ottelun 5–1. Voitot sarjassa ovat nyt tasan 1–1, ja seuraava peli pelataan Montrealissa. Sabresin suomalaispelaajat eivät ole vielä esiintyneet…
Montreal Canadiens voitti Buffalo Sabresin NHL:n pudotuspelissä 5–1. Alex Newhook teki ottelun ensimmäisestä laukauksesta maalin vain puolentoista minuutin pelin jälkeen. Buffalo ei onnistunut kirimään, vaikka sai yhden maalin,…
Montreal Canadiens tasoitti NHL:n pudotuspelisarjan voitettuaan Buffalo Sabresin 5-1. Alex Newhook teki ottelun ensimmäisellä laukauksella maalin vain reilun puolentoista minuutin jälkeen. Buffalo ei onnistunut kiriin, vaikka Zach Benson…
Montreal Canadiens voitti Buffalo Sabresin pudotuspelien toisessa kierroksessa maalein 5–1. Voitto tasasi ottelusarjan tilanteen, jossa kummallakin joukkueella on nyt yksi voitto. Jatkopaikkaan tarvitaan neljä voittoa.
Montreal Canadiens on tasannut voitot pudotuspelien toisen kierroksen ottelusarjassa Buffalo Sabresin kanssa. Montreal voitti vierasottelun maalein 5–1, ja molemmilla joukkueilla on nyt yksi voitto. Jatkopaikkaan tarvitaan neljä voittoa.
Montreal Canadiens on tasannut voitot pudotuspelien toisen kierroksen ottelusarjassa Buffalo Sabresin kanssa. Montreal voitti vierasottelun maalein 5–1, ja molemmilla joukkueilla on nyt yksi voitto. Jatkopaikkaan tarvitaan neljä voittoa.
Montreal Canadiens tasoitti pudotuspelisarjan voitot 1–1 voittamalla Buffalo Sabresin 5–1. Alex Newhook teki ottelussa kaksi maalia, ja Mike Matheson avasi maalinteon. Sabresin maalivahti Alex Lyon ei onnistunut torjumaan…
Carolina Hurricanes on aloittanut NHL:n pudotuspelit seitsemällä peräkkäisellä voitolla. Joukkue voitti ensimmäisellä kierroksella Ottawa Senatorsin 4–0 ja johtaa toista kierrosta Philadelphia Flyersiä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL on julkaissut kolme ehdokasta Hart Trophyn voittajaksi. Ehdokkaina ovat Nikita Kutsherov, Nathan MacKinnon ja Connor McDavid. McDavid voi voittaa palkinnon neljännen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Helsingin Jokerit on solminut kolmevuotisen sopimuksen hyökkääjä Markus Hännikäisen kanssa. Hännikäinen tuo joukkueeseen kokemusta sekä Liigasta että kansainvälisistä sarjoista. Hän on pelannut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL on julkistanut ehdokkaat kauden parhaalle puolustajalle myönnettävälle Norris-palkinnolle. Finalistit ovat Rasmus Dahlin, Cale Makar ja Zach Werenski. Voittaja valitaan jääkiekkotoimittajien äänestyksellä.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Gavin McKenna, NHL-draftin ykkösvaraukseksi ennakoitu kanadalainen hyökkääjä, ei osallistu Kanadan miesten MM-turnaukseen Sveitsissä. McKennan päätös perustuu siihen, että hän haluaa keskittyä tulevaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Tappara pelasi tiukan SM-liigafinaalin Kouvolassa, joka päättyi myöhään yöllä. Voitto tasoitti ottelusarjan 2–2:een, mutta joukkueen pelaajat kärsivät vähäisistä yöunista. Kristian Tanus ja…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.