Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SJK ja KuPS pelasivat tasapelin Veikkausliigassa. Ottelu oli jännittävä ja molemmat joukkueet yrittivät voittaa, mutta kumpikaan ei onnistunut. Tämä tulos tarkoittaa, että KuPS ei noussut yksin kärkipaikalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SJK ja KuPS pelasivat tasapelin Veikkausliigassa. Ottelu oli jännittävä ja molemmat joukkueet yrittivät voittaa, mutta kumpikaan ei onnistunut. Tämä tulos tarkoittaa, että KuPS ei noussut yksin kärkipaikalle.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 22:42, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SJK ja KuPS tasasivat pisteet jalkapallossa.
SJK ja KuPS pelasivat tasapelin
SJK ja KuPS pelasivat jalkapallon Veikkausliigassa. Ottelu oli tiukka ja molemmat joukkueet taistelivat voitosta. Kumpikaan ei saanut maalia aikaan, joten peli päättyi tasan. KuPS ei näin ollen noussut kärkipaikalle.
SJK ja KuPS pelasivat tasapelin Veikkausliigassa. Ottelu oli jännittävä ja molemmat joukkueet yrittivät voittaa, mutta kumpikaan ei onnistunut. Tämä tulos tarkoittaa, että KuPS ei noussut yksin kärkipaikalle.
KuPS pyrkii parantamaan puolustustaan ja palaamaan voittojen tielle, kun se kohtaa SJK:n. Joukkue on tällä hetkellä pisteen päässä sarjaa johtavasta AC Oulusta,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS, #SJK
Crystal Palace voitti Šah’tar Donetskin 2–1 ja eteni Konferenssiliigan finaaliin yhteismaalein 5–2. Finaalissa vastaan tulee Rayo Vallecano, joka voitti Strasbourgin 2–0. Crystal…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #KuPS
Veikkausliigan ottelussa SJK:n ja Ilveksen välillä tapahtui kyynärpääisku, joka herätti keskustelua. Selostajakaksikko Kim Kallström ja Velja Engström teki asiasta virallisen valituksen Palloliiton…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #SJK
Suomen Cupin 5. Ja 6. Kierroksen otteluparit on arvottu. Veikkausliigajoukkueet liittyvät kilpailuun, ja arpaonni suosii FC Interiä, Ilvestä, TPS:ää, SJK:ta ja VPS:ää,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Entinen jalkapalloilija Timo Kautonen on kuollut 81-vuotiaana. Kautonen pelasi urallaan 51 A-maaottelua ja voitti useita mestaruuksia. Hänet tunnetaan myös palkinnoistaan, kuten Captain's…
Jalkapallo
Suomi hävisi alle 17-vuotiaiden tyttöjen EM-kisojen avausottelun Espanjalle 0–4. Espanjan maalit teki neljä pelaajaa, ja Suomen päävalmentaja totesi, että joukkue ei ollut…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.