Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manse PP:n naisten ja miesten Superpesisjoukkueet aloittivat kautensa voitokkaasti. Naiset voittivat Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja miehet kukistivat Pattijoen Urheilijat 2–0. Naisten joukkueen lyöjäjokeri Siri Eskola loisti viidellä juoksulla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manse PP:n naisten ja miesten Superpesisjoukkueet aloittivat kautensa voitokkaasti. Naiset voittivat Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja miehet kukistivat Pattijoen Urheilijat 2–0. Naisten joukkueen lyöjäjokeri Siri Eskola loisti viidellä juoksulla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 21:45, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manse PP avasi kauden voitolla.
Manse PP voitti avausottelut
Manse PP:n naisten ja miesten joukkueet voittivat kauden ensimmäiset ottelunsa. Naiset voittivat Jyväskylän Kirittäret 2–0, ja miehet voittivat Pattijoen Urheilijat 2–0. Naisten joukkueessa Siri Eskola teki viisi juoksua. Miesten ottelussa juoksuja ei tullut paljon.
Manse PP:n naisten ja miesten Superpesisjoukkueet aloittivat kautensa voitokkaasti. Naiset voittivat Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja miehet kukistivat Pattijoen Urheilijat 2–0. Naisten joukkueen lyöjäjokeri Siri Eskola loisti viidellä juoksulla.
Pattijoen Urheilijat avasi miesten Superpesiksen kauden voitolla Alajärven Ankkureista. Ottelu päättyi PattU:n hyväksi 2–0, ja joukkueen pelaajat, kuten Vertti Kontinaho ja Eemeli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #PattijoenUrheilijat, #Superpesis
Tamperelainen Manse PP johtaa naisten ja miesten Superpesiksen pelaajabudjetteja. Miesten budjetti on 395 000 euroa ja naisten 145 000 euroa, mikä on…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Saaga-Angelia Raudasoja, Superpesiksen tähti, on saanut kritiikkiä ylimielisyydestä. Hän kertoo kuulleensa näitä syytöksiä ja avaa myös vähemmän tunnettua puoltaan. Raudasoja on yksi…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #MansePP
Manse PP:n miesten Superpesiksen kausi käynnistyi tappioilla, kun Imatran Pallo-Veikot voitti avauspelin kotiutuskilpailussa. Ottelu päättyi jaksoin 2–1, ja hallitseva mestari jäi ilman…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Manse PP on asettanut tavoitteekseen voittaa sekä miesten että naisten Suomen mestaruudet samana kautena. Viime kaudella seura teki historiaa, mutta kukaan ei…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Kouvolan Pallonlyöjät tähtäävät vuoden 1976 mestaruuden uusimiseen miesten Superpesiksessä. Joukkueen pelinjohtaja Petri Tuuva korosti, että paineet ovat nyt vastustajilla, sillä KPL on…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.