Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon MM-kisat alkavat ensi viikolla Sveitsissä. Leijonat valmistautuvat tärkeisiin otteluihin, jotka voivat vaikuttaa heidän menestykseensä turnauksessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon MM-kisat alkavat ensi viikolla Sveitsissä. Leijonat valmistautuvat tärkeisiin otteluihin, jotka voivat vaikuttaa heidän menestykseensä turnauksessa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 17:12, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonien tärkeimmät ottelut MM-kisoissa.
Leijonien tärkeimmät ottelut MM-kisoissa
Jääkiekon MM-kisat alkavat ensi viikolla Sveitsissä. Leijonat valmistautuvat otteluihin, jotka ovat tärkeitä heidän menestykselleen. Nämä ottelut voivat ratkaista, kuinka pitkälle Leijonat pääsevät turnauksessa.
Jääkiekon MM-kisat alkavat ensi viikolla Sveitsissä. Leijonat valmistautuvat tärkeisiin otteluihin, jotka voivat vaikuttaa heidän menestykseensä turnauksessa.
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen valmistautuminen MM-kisoihin jatkuu Sveitsin EHT-turnauksessa. Joukkue harjoittelee ja pelaa otteluita saadakseen kokemusta ja kehittääkseen peliään. Tavoitteena on menestyminen tulevissa kisoissa.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Aleksander Barkov tekee paluun jääkiekkokaukaloihin Leijonien ykkösketjussa. Hän pelaa ensimmäisen ottelunsa loukkaantumisen jälkeen, kun Suomi kohtaa Sveitsin EHT-turnauksessa. Barkov on joukkueen kapteeni…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Miesten jääkiekon MM-kisat järjestetään tänä vuonna Sveitsissä, jossa ottelut pelataan Fribourgissa ja Zürichissä. Turnaus alkaa 15. toukokuuta, kun Suomi kohtaa Saksan. Loppuottelu…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Kazakstanin jääkiekkomaajoukkue tekee paluun MM-kisojen pääsarjaan voitettuaan Ukrainan voittomaalikilpailussa. Kazakstan varmisti mestaruuden 1A-turnauksessa ja keräsi 11 pistettä. Ukraina puolestaan kilpailee edelleen noususta,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Harri Säteri on ainoa 1980-luvulla syntynyt pelaaja Leijonien joukkueessa Ruotsin EHT-turnauksessa. Hän ei tunne itseään vanhaksi, vaikka joukossa on nuorempia pelaajia. Säteri…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Yhdysvallat on julkistanut alustavan joukkueensa miesten jääkiekon MM-kisoihin. Aleksander Barkov kohtaa joukkueensa Florida Panthersista tutun Matthew Tkachukin, joka on joukkueen suurin tähti.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.