Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
David Hayter, tunnettu Snake-näyttelijä, kertoo, ettei hän täysin ymmärrä Metal Gear Solidin tarinaa. Hän koki repliikkien merkityksen hämmentäväksi äänitysvaiheessa, mutta ei pidä tätä sarjan heikkoutena. Pelisarjan monimutkaisuus vaatii pelaajilta tarkkaa huomiota.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
David Hayter, tunnettu Snake-näyttelijä, kertoo, ettei hän täysin ymmärrä Metal Gear Solidin tarinaa. Hän koki repliikkien merkityksen hämmentäväksi äänitysvaiheessa, mutta ei pidä tätä sarjan heikkoutena. Pelisarjan monimutkaisuus vaatii pelaajilta tarkkaa huomiota.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 15:23, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa David Hayter myöntää Metal Gear Solidin vaikeuden.
Hayter myöntää Metal Gear Solidin vaikeuden
David Hayter on Snake-näyttelijä Metal Gear Solid -peleissä. Hän sanoo, ettei ymmärrä tarinaa täysin. Repliikit olivat vaikeita äänityksissä. Hayter ei kuitenkaan näe tätä ongelmana, vaan uskoo sen olevan osa pelisarjan viehätystä.
David Hayter, tunnettu Snake-näyttelijä, kertoo, ettei hän täysin ymmärrä Metal Gear Solidin tarinaa. Hän koki repliikkien merkityksen hämmentäväksi äänitysvaiheessa, mutta ei pidä tätä sarjan heikkoutena. Pelisarjan monimutkaisuus vaatii…
Metal Gear Solid -pelin elokuva-adaptaatio etenee vihdoin. Sony on kiinnittänyt ohjaajiksi Adam B. Stein ja Patrick Wilson, jotka ovat aiemmin työskennelleet yhdessä…
Pelit • jaetut avainsanat: #MetalGearSolid, #videopelit
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Full Circlen Skate-peliin on lisätty Nike SB -pop-up-tapahtuma. Tapahtuma mahdollistaa pelaajien skeittaamisen yöllä rajoitetun ajan. Pelaajat voivat voittaa uusia varusteita ja kokeilla…
Pelit • jaetut avainsanat: #videopelit
Nintendo on paljastanut uuden Star Fox -pelin, joka palaa sarjan juurille lähes vuosikymmenen tauon jälkeen. Uusi julkaisu on modernisoitu versio Star Fox…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Crimson Desert -peliin on julkaistu 1.05-päivitys, joka tuo mukanaan mahdollisuuden kohdata pomovastustajat uudelleen sekä uudistetun alueiden valloitusmekaniikan. Pelin myynti on ollut huimaa,…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
The Sopranos: Road to Respect on yksi PlayStation 2:n huonoimmista peleistä. Pelin kehitti tuntematon studio, joka yritti jäljitellä Grand Theft Auto 3:n…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.