Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Liigan kolmas finaali osoitti, että Tappara ei pysty pelaamaan omaa pelitapaansa KooKoon vastaan. Tappara keskittyi puolustamiseen ja erikoistilanteisiin, mikä näkyi laukausstatistiikassa. KooKoo parantaa kotipelissään ja odottaa ensimmäisen maalin vaikutusta pelin kulkuun.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Liigan kolmas finaali osoitti, että Tappara ei pysty pelaamaan omaa pelitapaansa KooKoon vastaan. Tappara keskittyi puolustamiseen ja erikoistilanteisiin, mikä näkyi laukausstatistiikassa. KooKoo parantaa kotipelissään ja odottaa ensimmäisen maalin vaikutusta pelin kulkuun.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 14:47, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liigan neljännen finaalin ratkaisevat tekijät • KooKoo ja Tappara kohtaavat finaalissa.
Liigan finaalissa Tappara ja KooKoo
Liigan kolmas finaali oli tiukka. Tappara ei pystynyt pelaamaan normaalisti KooKoon kanssa. Joukkue puolusti paljon ja luotti erikoistilanteisiin. KooKoo haluaa parantaa kotipelissään ja uskoo ensimmäisen maalin olevan tärkeä.
Liigan kolmas finaali osoitti, että Tappara ei pysty pelaamaan omaa pelitapaansa KooKoon vastaan. Tappara keskittyi puolustamiseen ja erikoistilanteisiin, mikä näkyi laukausstatistiikassa. KooKoo parantaa kotipelissään ja odottaa ensimmäisen maalin…
KooKoo ja Tappara pelaavat Liigan neljännen finaalin tänään Kouvolassa. KooKoo johtaa sarjaa voitoin 2–1, ja Tappara haki ensimmäisen voittonsa keskiviikkona. Tapparan kokoonpano pysyy samana, kun taas KooKoolta puuttuu…
Tappara voitti kolmannen finaalin KooKoota vastaan numeroin 2–0. Maalivahti Christian Heljanko torjui pelissä 26 kertaa ja piti nollapelin. Heljanko korosti voiton merkitystä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki avausmaalin, ja kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka lisäsi Tapparan johtoa. KooKoo johtaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara kohtaa KooKoon jääkiekon Liigan neljännessä loppuottelussa. KooKoo johtaa sarjaa voitoin 2–1, mutta Tappara voitti edellisen ottelun kotonaan. Ylivoimamaalit ovat olleet harvassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara otti tärkeän voiton KooKoosta finaalisarjan kolmannessa ottelussa. Joukkue voitti 2–0 ja paransi peliään edellisottelusta. Tapparan puolustuspelissä oli vahvuutta, ja joukkue sai…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara voitti kolmannessa finaalissa KooKoon ja kavensi ottelusarjan tilanteeksi 1–2. Christian Heljanko torjui nollapelin, mutta paineet kasvavat ennen neljättä finaalia. Voitto on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
KooKoon päävalmentaja Jouko Myrrä reagoi voimakkaasti väitteisiin joukkueensa kunnosta. Hän korosti, että joukkueen fyysinen kunto on hyvä ja vertailut muihin joukkueisiin ovat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.