Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Venezuelassa tapahtui kaksi voimakasta maanjäristystä, jotka tuhosivat Simón Bolívarin kansainvälisen lentoaseman.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
KooKoo ja Tappara kohtaavat tänään jääkiekon pudotuspeleissä. KooKoo tekee kaksi muutosta kokoonpanoonsa, kun Kalle Loponen on jälleen sivussa loukkaantumisen vuoksi. Kim Nousiainen palaa kentälle, ja Manu Mäkelä liittyy nelosketjuun.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
KooKoo ja Tappara kohtaavat tänään jääkiekon pudotuspeleissä. KooKoo tekee kaksi muutosta kokoonpanoonsa, kun Kalle Loponen on jälleen sivussa loukkaantumisen vuoksi. Kim Nousiainen palaa kentälle, ja Manu Mäkelä liittyy nelosketjuun.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 12:34, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KooKoo muuttaa kokoonpanoaan pudotuspeleissä.
KooKoo muuttaa pelaajia
KooKoo pelaa tänään jääkiekon pudotuspeleissä Tapparaa vastaan. Kalle Loponen on taas sivussa loukkaantumisen takia. Kim Nousiainen palaa joukkueeseen. Manu Mäkelä on uusi pelaaja nelosketjussa.
KooKoo ja Tappara kohtaavat tänään jääkiekon pudotuspeleissä. KooKoo tekee kaksi muutosta kokoonpanoonsa, kun Kalle Loponen on jälleen sivussa loukkaantumisen vuoksi. Kim Nousiainen palaa kentälle, ja Manu Mäkelä liittyy…
Tappara kohtaa KooKoon jääkiekon Liigan neljännessä loppuottelussa. KooKoo johtaa sarjaa voitoin 2–1, mutta Tappara voitti edellisen ottelun kotonaan. Ylivoimamaalit ovat olleet harvassa,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara voitti kolmannen finaalin KooKoota vastaan numeroin 2–0. Maalivahti Christian Heljanko torjui pelissä 26 kertaa ja piti nollapelin. Heljanko korosti voiton merkitystä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki avausmaalin, ja kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka lisäsi Tapparan johtoa. KooKoo johtaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Carolina Hurricanes on aloittanut NHL:n pudotuspelit seitsemällä peräkkäisellä voitolla. Joukkue voitti ensimmäisellä kierroksella Ottawa Senatorsin 4–0 ja johtaa toista kierrosta Philadelphia Flyersiä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pudotuspelit
Yhdysvallat on julkistanut alustavan joukkueensa miesten jääkiekon MM-kisoihin. Aleksander Barkov kohtaa joukkueensa Florida Panthersista tutun Matthew Tkachukin, joka on joukkueen suurin tähti.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Aleksander Barkov tekee paluun jääkiekkokaukaloihin Leijonien ykkösketjussa. Hän pelaa ensimmäisen ottelunsa loukkaantumisen jälkeen, kun Suomi kohtaa Sveitsin EHT-turnauksessa. Barkov on joukkueen kapteeni…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.