Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Etelä-Carolinassa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän sijoittuu avauskierroksen jälkeen 109. Sijalle ja häviää kisaa johtavalle Martin Lairdille kymmenen lyönnin erolla. Ensi viikolla Välimäki osallistuu kauden toiseen arvoturnaukseen Pennsylvaniassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Etelä-Carolinassa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän sijoittuu avauskierroksen jälkeen 109. Sijalle ja häviää kisaa johtavalle Martin Lairdille kymmenen lyönnin erolla. Ensi viikolla Välimäki osallistuu kauden toiseen arvoturnaukseen Pennsylvaniassa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 08:59, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Välimäen PGA-kisa uhkaa jäädä kesken • Välimäen PGA-kisa uhkaa jäädä kesken • Välimäen PGA-kisa uhkaa jäädä kesken.
Välimäen kisa voi päättyä aikaisin
Sami Välimäki pelaa golfia PGA-kilpailussa Etelä-Carolinassa. Hän on avauskierroksen jälkeen 109. Sijalla. Välimäki hävisi kisaa johtavalle pelaajalle kymmenen lyönnin erolla. Ensi viikolla hän pelaa toisen arvokilpailun Pennsylvaniassa.
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Etelä-Carolinassa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän sijoittuu avauskierroksen jälkeen 109. Sijalle ja häviää kisaa johtavalle Martin Lairdille kymmenen lyönnin erolla. Ensi viikolla Välimäki…
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Yhdysvaltain Etelä-Carolinassa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän on avauskierroksen jälkeen 109. Sijalla ja hävisi kisaa johtavalle Martin Lairdille kymmenen lyöntiä. Ensi viikolla Välimäki…
Sami Välimäen osallistuminen PGA-kilpailuun Yhdysvalloissa on vaarassa päättyä kahteen kierrokseen. Hän on avauskierroksen jälkeen 109. Sijalla ja hävisi kisaa johtavalle Martin Lairdille kymmenen lyöntiä. Ensi viikolla Välimäki osallistuu…
Sami Välimäki pelasi hyvin RBC Heritage -kilpailussa Etelä-Carolinassa, mutta epäonnistui viimeisellä reiällä. Hän teki neloisbogin, mikä romutti hänen mahdollisuutensa parempaan sijoitukseen ja…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #golf
Sami Välimäki on Etelä-Carolinassa käynnissä olevassa PGA-kilpailussa 19. sijalla. Hän pelasi kolmannen kierroksen 69 lyönnillä, mikä on kaksi lyöntiä alle parin. Välimäen…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #PGA
Sami Välimäki jatkoi vahvaa suoritustaan Etelä-Carolinassa. Hän nousi Heritage-turnauksen toisella kierroksella jaetulle 14. sijalle, tuloksella neljä alle parin. Välimäen kokonaistulos kahden kierroksen…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #PGA
Sami Välimäki sai hyvän alun Heritage-turnauksessa Etelä-Carolinassa. Hän pelasi avauskierroksen 68 lyönnillä, mikä tarkoittaa kolme alle parin. Välimäki on jaetulla 20. sijalla,…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #Golf
Sami Välimäki pelasi Mastersin avauskierroksensa 80 lyönnillä, joka on 8 yli parin. Hän jakoi 82. sijan kilpailussa, jossa muut pelaajat ehtivät pelata…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #golf
Sami Välimäki kärsi vaikeuksista golfissa Masters-turnauksen avauskierroksella. Hän pelasi kierroksen 80 lyönnillä (+8) Yhdysvaltain Augustassa. Välimäen kehonkielestä näkyi turhautuminen, kun peli ei…
Golf • jaetut avainsanat: #SamiVälimäki, #golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.