Nimipäivä:
Lyydia, Lyyli
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Latviassa Drīdža-järveen syöksynyt drooni räjähti lauantaina. Yhdysvallat suunnittelee mahdollisia uusia sotilaallisia iskuja Iraniin lähiviikkoina, kertovat useat mediat.


Mandatumin tulos kääntyi tappiolle

Aihesivu: Mandatumin tulos kääntyi tappiolle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Mandatumin liikevoitto laski tappiolle ensimmäisellä vuosineljänneksellä, syynä kirjanpitotavan muutos. Tulos oli 25,9 miljoonaa euroa tappiolla, kun vuosi sitten se oli 62,0 miljoonaa euroa voitolla. Toimitusjohtaja Petri Niemisvirta kommentoi tulosta perjantaina.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 8.5.2026 klo 09:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Mandatumin liikevoitto laski tappiolle ensimmäisellä vuosineljänneksellä, syynä kirjanpitotavan muutos. Tulos oli 25,9 miljoonaa euroa tappiolla, kun vuosi sitten se oli 62,0 miljoonaa euroa voitolla. Toimitusjohtaja Petri Niemisvirta kommentoi tulosta perjantaina.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.5.2026 klo 09:22, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Talouselämä, Kauppalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mandatumin tulos kääntyi tappiolle • Mandatumin tulos laski tappiolle.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 8.5.2026 klo 09:22.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Mandatum, #PetriNiemisvirta, #Talous.

Selkokielinen yhteenveto

Mandatum teki tappiota ensimmäisellä vuosineljänneksellä

Mandatum on varainhoito- ja henkivakuutusyhtiö. Sen tulos kääntyi tappiolle tammi–maaliskuussa. Tappiota kertyi 25,9 miljoonaa euroa. Vuosi sitten tulos oli voitollinen 62,0 miljoonaa euroa. Toimitusjohtaja kertoi asiasta perjantaina.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.05.2026

TILANNE

Koivun kukintahuippu on nyt Etelä-Lapissa ja on alkanut Keski-Lapissa. Kukinta jatkuu etelämpänä maan pohjoisosissa ja heikkona maan keskiosissa. Maan eteläosissa koivun kukinta on päättynyt. Heinien kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat maan eteläosissa vähäisiä, maan keskiosissa kohtalaisia ja maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti runsaita. Myös Pohjois-Lappiin kulkeutuu kohtalaisia määriä siitepölyä.
Heinien siitepölyä on ilmassa maan eteläosissa erittäin vähän, mutta määrät voivat olla korkeampia kukkivien kasvustojen läheisyydessä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy maan keskiosissa. Kukinta jatkuu maan pohjoisosissa Keski-Lappiin asti, mistä siitepölyä kulkeutuu etenkin lauantaina Pohjois-Lappiin ja myöhemmin maan  eteläosiin asti. Heinien kukinta voimistuu maan etelä- ja keskiosissa.
Runsaasti siitepölyä tuottavan männyn kukinta alkaa maan eteläosissa.
Koivun siitepölyä on maan eteläosissa vähän. Määrät vaihtelevat maan keskiosista Keski-Lappiin ulottuvalla alueella kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.