Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen Portugalissa. Hänen tiedottajansa mukaan kooman tarkoitus on helpottaa toipumista. Tylerin on tarkoitus esiintyä toukokuussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen Portugalissa. Hänen tiedottajansa mukaan kooman tarkoitus on helpottaa toipumista. Tylerin on tarkoitus esiintyä toukokuussa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 23:17, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bonnie Tyler vaivutettu koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen Portugalissa • Bonnie Tyler vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen • Bonnie Tyler vaivutettu koomaan leikkauksen jälkeen.
Bonnie Tyler on koomassa Portugalissa
Laulaja Bonnie Tyler on koomassa kiireellisen leikkauksen jälkeen. Hänellä oli suolistoleikkaus, ja kooman tarkoitus on auttaa häntä toipumaan. Tyler asuu Portugalin Algarvessa. Hänellä on konsertteja suunnitteilla toukokuussa.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen Portugalissa. Hänen tiedottajansa mukaan kooman tarkoitus on helpottaa toipumista. Tylerin on tarkoitus esiintyä toukokuussa.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen. 74-vuotias Tyler sai hoitoa Algarvessa, Portugalissa. Hänen tiedottajansa vahvisti, että kooman tarkoitus on helpottaa toipumista.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan Portugalissa suolistoleikkauksen jälkeen. Hänen tilansa oli vakaa, mutta ennuste on varovainen. Tyler on ollut sairaalahoidossa huhtikuun lopusta asti.
Laulaja Bonnie Tyler on vaivutettu koomaan Portugalissa kiireellisen suolistoleikkauksen jälkeen. Kooman tarkoitus on helpottaa hänen toipumistaan leikkauksesta. Tylerin edustajat vahvistivat hänen olevan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #BonnieTyler, #Portugal
Laulaja Bonnie Tylerin tila on heikentynyt kiireellisen leikkauksen jälkeen. Hänet on kytketty hengityskoneeseen ja vaivutettu keinotekoiseen koomaan. Tyler siirrettiin tehohoitoon Portugalissa, missä…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #BonnieTyler, #Portugal
Suomen euroviisuedustajien harjoituksista on julkaistu ensimmäinen videoklippi, jossa Pete Parkkonen ja Linda Lampenius esittävät Liekinheitin-kappaleen. Euroopan yleisradiounioni EBU on päättänyt sallia viulun…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Uusi Iron Maiden -dokumentti tarjoaa ennenäkemätöntä aineistoa ja syvällisiä näkemyksiä bändin merkityksestä. Elokuvassa korostuu yhteisöllisyys ja faniuden voima, joka ylittää kulttuuriset ja…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Viulisti Linda Lampenius esittää Euroviisuissa oman Gagliano-viulunsa, jonka arvo on noin 120 000 euroa. Hän on aiemmin käyttänyt halvempaa viulua UMK:ssa, mutta…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Linda Lampenius ja Pete Parkkonen edustavat Suomea Euroviisuissa, kun he esiintyvät semifinaalissa ensi tiistaina. He voittivat UMK:n ja julkaisevat nyt harjoitusvideon esityksestään.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Euroviisut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.