Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kontulan ostoskeskuksessa syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista, tarjoten 47 prosentin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostaloasunnon. Palo alkoi sähköpotkulaudan akusta, ja asukas pääsi ulos asunnosta. Savu levisi taloon, ja seitsemän henkilöä altistui savulle, joista neljä vietiin sairaalaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostaloasunnon. Palo alkoi sähköpotkulaudan akusta, ja asukas pääsi ulos asunnosta. Savu levisi taloon, ja seitsemän henkilöä altistui savulle, joista neljä vietiin sairaalaan.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 21:28, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sähköpotkulaudan akku syttyi palamaan Espoossa.
Sähköpotkulaudan akku syttyi palamaan Espoossa
Espoossa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostalon asunnon. Palo alkoi sähköpotkulaudan akusta. Asukas pääsi ulos asunnosta. Savu levisi taloon ja seitsemän ihmistä sai savuhaittaa. Neljä heistä vietiin sairaalaan hoitoon.
Espoossa syttyi tulipalo, joka tuhosi kerrostaloasunnon. Palo alkoi sähköpotkulaudan akusta, ja asukas pääsi ulos asunnosta. Savu levisi taloon, ja seitsemän henkilöä altistui savulle, joista neljä vietiin sairaalaan.
Pelastuslaitos sammuttaa tulipaloa Espoon keskuksessa sijaitsevassa kerrostalossa. Paikalle hälytettiin 12 pelastuslaitoksen yksikköä, ja alueella on runsaasti palomiehiä sekä ensihoitajia. Pelastusviranomaiset toimivat nopeasti…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Tulipalo
Sodankylän joulukuinen rivitalopalo sai alkunsa todennäköisesti yöpöydällä poltetusta kynttilästä. Tulipalossa kuoli yksi henkilö, jonka poliisi tunnisti asunnon asukkaaksi. Palo sammui itsestään ennen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Kiimingissä syttyi tulipalo vanhassa rivitaloasunnossa keskiviikkona iltapäivällä. Palon aiheutti irtaimisto, joka syttyi lattialla. Pelastuslaitos sammutti palon nopeasti, eikä loukkaantuneita ollut.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Laitilassa Kaivolantiellä syttyi tulipalo, joka tuhosi 1000-neliöisen rakennuksen. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskiviikkona kello 16.31 ja paikalle lähetettiin 28 yksikköä. Henkilövahingoista ei ole…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Kirkkonummella on syttynyt tulipalo luhtitalon huoneistossa. Pelastuslaitos on paikalla useiden yksiköiden voimin sammutustöissä. Myös poliisi ja ambulanssi ovat saapuneet tapahtumapaikalle.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Mighty Arrow 26 -harjoituksessa tapahtui onnettomuus, jossa harjoituskäsikranaatti laukesi varusmiehen kädessä heittoharjoituksen aikana. Varusmiehellä ei ole hengenvaaraa, mutta vammoista ei ole tarkkaa…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.