Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion KalPa on solminut jatkosopimuksen maalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus ulottuu kevääseen 2028 asti, ja se vahvistaa KalPan maalivahtikaksikkoa. Lekkas on ollut tärkeä pelaaja KalPan mestaruusjoukkueessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion KalPa on solminut jatkosopimuksen maalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus ulottuu kevääseen 2028 asti, ja se vahvistaa KalPan maalivahtikaksikkoa. Lekkas on ollut tärkeä pelaaja KalPan mestaruusjoukkueessa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 18:09, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KalPa ja Stefanos Lekkas jatkosopimukseen • KalPa ja Stefanos Lekkas jatkosopimukseen • KalPa jatkaa tähtimaalivahdin sopimusta vuoteen 2028.
KalPa ja Lekkas tekevät sopimuksen
KalPa on tehnyt jatkosopimuksen maalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus kestää vuoteen 2028 asti. Lekkas on ollut tärkeä pelaaja KalPan joukkueessa. Hän pelasi viime kaudella 37 ottelua ja oli mukana mestaruusjoukkueessa.
Kuopion KalPa on solminut jatkosopimuksen maalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus ulottuu kevääseen 2028 asti, ja se vahvistaa KalPan maalivahtikaksikkoa. Lekkas on ollut tärkeä pelaaja KalPan mestaruusjoukkueessa.
KalPa on solminut jatkosopimuksen tähtimaalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus ulottuu kevääseen 2028 asti, ja se vahvistaa joukkueen maalivahtiosastoa. Lekkas oli aiemmin sitoutunut seuraan kauteen 2025–26 asti.
Kuopion KalPa on solminut jatkosopimuksen tähtimaalivahti Stefanos Lekkasin kanssa. Sopimus ulottuu kevääseen 2028 asti, ja se vahvistaa KalPan maalivahtiosastoa tuleville kausille. Lekkas oli tärkeä osa KalPan mestaruusjoukkuetta kaudella…
SM-liigan finaaleissa Tappara pelaa kolmannen ottelun KooKoota vastaan. Tappara on hävinnyt kaksi ensimmäistä peliä, mutta paransi suoritustaan toisessa ottelussa. Kapteeni Otto Rauhalan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Hyökkääjä Eetu Liukas on solminut kaksivuotisen sopimuksen HIFK:n kanssa. Liukas palaa SM-liigaan kolmen vuoden jälkeen Pohjois-Amerikassa, jossa hän pelasi AHL:ssä Bridgeport Islandersin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Tampereen Ilves ilmoittaa, että pitkäaikainen maalivahtivalmentaja Markus Korhonen siirtyy Sveitsiin ECH Kloteniin. Korhonen on työskennellyt Ilveksessä 16 vuotta ja saavuttanut kolme SM-pronssia.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Heikki Liedes on palannut Rauman Lukkoon SM-liigassa. 33-vuotiaan hyökkääjän sopimus on kaksivuotinen ja sisältää ulkomaanoption. Liedes on aiemmin pelannut Lukossa ja toimi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #SMliiga
Maxime Fortier on solminut kaksivuotisen sopimuksen Jokereiden kanssa. SaiPa menettää tähden, joka teki viime kaudella 66 tehopistettä ja rikkoi seuraennätyksen. Fortierin siirto…
Jääkiekko
Aleksander Barkov tekee paluun jääkiekkokaukaloihin Leijonien ykkösketjussa. Hän pelaa ensimmäisen ottelunsa loukkaantumisen jälkeen, kun Suomi kohtaa Sveitsin EHT-turnauksessa. Barkov on joukkueen kapteeni…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.