Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rasmus Ristolainen on ollut keskeinen pelaaja Philadelphia Flyersin pudotuspeleissä. Hän on pelannut vahvasti omalla puolustusalueellaan ja on joukkueensa paras pistemies. Ristolainen ei ole huomannut suurta eroa runkosarjan ja pudotuspelien välillä, mutta tunnelma on intensiivisempi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rasmus Ristolainen on ollut keskeinen pelaaja Philadelphia Flyersin pudotuspeleissä. Hän on pelannut vahvasti omalla puolustusalueellaan ja on joukkueensa paras pistemies. Ristolainen ei ole huomannut suurta eroa runkosarjan ja pudotuspelien välillä, mutta tunnelma on intensiivisempi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 10:32, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rasmus Ristolainen loistaa NHL:n pudotuspeleissä.
Ristolainen on hyvä NHL:ssä
Rasmus Ristolainen pelaa hyvin Philadelphia Flyersin pudotuspeleissä. Hän on joukkueensa paras pistemies, tehden 1+4 pistettä. Ristolainen ei huomaa suurta eroa runkosarjan ja pudotuspelien välillä. Tunnelma on kuitenkin jännittävämpi ja pelit kovempia.
Rasmus Ristolainen on ollut keskeinen pelaaja Philadelphia Flyersin pudotuspeleissä. Hän on pelannut vahvasti omalla puolustusalueellaan ja on joukkueensa paras pistemies. Ristolainen ei ole huomannut suurta eroa runkosarjan ja…
Rasmus Ristolainen uskoo Philadelphia Flyersin kääntävän pudotuspelisarjan Carolina Hurricanesia vastaan. Flyers hävisi kaksi ensimmäistä ottelua, mutta Ristolainen on luottavainen kotipelinsä suhteen. Hän…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #RasmusRistolainen, #PhiladelphiaFlyers
Colorado Avalanche voitti Minnesota Wildin pudotuspelien ensimmäisissä otteluissa. Joukkue teki ennätykselliset 12 eri maalintekijää kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Avalanche johtaa ottelusarjaa 2–0.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Pudotuspelit
Rasmus Ristolainen uskoo Philadelphia Flyersin kääntävän pudotuspelisarjan Carolina Hurricanesia vastaan, vaikka joukkue on tappiolla 0–2. Hän kehui Carolina-hyökkääjä Sebastian Ahoa ja vertasi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #RasmusRistolainen, #PhiladelphiaFlyers
NHL:n pudotuspelien toisen kierroksen ottelut jatkuvat. Buffalo voitti Montrealin 4-2 ja johtaa sarjaa voitoin 1-0. Vegas puolestaan hävisi Anaheimille 1-3, ja sarja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
SM-liigan finaaleissa Tappara pelaa kolmannen ottelun KooKoota vastaan. Tappara on hävinnyt kaksi ensimmäistä peliä, mutta paransi suoritustaan toisessa ottelussa. Kapteeni Otto Rauhalan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Pudotuspelit
Florida Panthers jäi ilman pudotuspelipaikkaa kauden päättyessä. Joukkue kärsi lukuisista loukkaantumisista, mukaan lukien kapteeni Aleksander Barkovin poissaolo. Anton Lundell pelasi kauden aikana…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.