Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen poliisi kerää kadonneita tavaroita, kuten lompakoita ja puhelimia. Löydetyt esineet voi toimittaa poliisille virka-aikana, ja arvokkaat tavarat tulee ilmoittaa heti. Poliisi pyrkii selvittämään omistajat ja palauttamaan anastetut esineet.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen poliisi kerää kadonneita tavaroita, kuten lompakoita ja puhelimia. Löydetyt esineet voi toimittaa poliisille virka-aikana, ja arvokkaat tavarat tulee ilmoittaa heti. Poliisi pyrkii selvittämään omistajat ja palauttamaan anastetut esineet.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 09:05, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Löytötavarat päätyvät poliisin varastoon.
Poliisi kerää löytötavaroita
Seinäjoen poliisi ottaa vastaan kadonneita tavaroita, kuten lompakoita ja puhelimia. Löydetyt esineet voi tuoda poliisille virka-aikana. Arvokkaat tavarat, kuten korut, on hyvä ilmoittaa heti. Poliisi selvittää, kenelle tavarat kuuluvat ja palauttaa anastetut esineet.
Seinäjoen poliisi kerää kadonneita tavaroita, kuten lompakoita ja puhelimia. Löydetyt esineet voi toimittaa poliisille virka-aikana, ja arvokkaat tavarat tulee ilmoittaa heti. Poliisi pyrkii selvittämään omistajat ja palauttamaan anastetut…
Poliisi on päättänyt keskeyttää Jokioisten Leivän leipomon tulipalon esitutkinnan, koska tekijää ei ole saatu selvitettyä. Tulipalo tuhosi tehdasrakennuksen helmikuussa, mutta onneksi palossa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Ounasrinteen peruskoululla tapahtui keskiviikkona perätön uhkaus, joka johti poliisioperaatioon. Koulun rehtori sai viestin uhasta, mutta poliisi totesi sen aiheettomaksi. Tutkinta jatkuu perättömän…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sodankylässä joulukuussa tapahtuneen tulipalon syy on selvitetty. Palossa menehtyi iäkäs nainen, ja tutkinnan mukaan palo alkoi todennäköisesti yöpöydällä poltetuista kynttilöistä. Onneksi palo…
Kotimaa
Tampereen poliisi on saanut lisää rikosilmoituksia vapunpäivän mielenosoitukseen liittyen. Ilmoituksissa kerrotaan useista pahoinpitelyistä, joissa mielenosoittajat ovat hyökkäilleet vastamielenosoittajia kohtaan. Poliisi on pidättänyt…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulussa yhdeksään kouluun kohdistui tiistaina uhkaus, joka johti oppilaiden suojaamiseen luokkahuoneisiin yli tunniksi. Vanhemmat saivat tiedon tapahtuneesta vasta koulupäivän jälkeen omilta lapsiltaan,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Seinäjoen Elisa Monitoimihallin katto korjataan talvimyrskyn aiheuttamien vaurioiden jälkeen. Korjaus on mahdollista paikallisten yritysten tuen ja vakuutusyhtiön avun ansiosta. Uusi katto asennetaan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Seinäjoki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.