Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen valmistautuminen MM-kisoihin jatkuu Sveitsin EHT-turnauksessa. Joukkue harjoittelee ja pelaa otteluita saadakseen kokemusta ja kehittääkseen peliään. Tavoitteena on menestyminen tulevissa kisoissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen valmistautuminen MM-kisoihin jatkuu Sveitsin EHT-turnauksessa. Joukkue harjoittelee ja pelaa otteluita saadakseen kokemusta ja kehittääkseen peliään. Tavoitteena on menestyminen tulevissa kisoissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.5.2026 klo 07:05, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat valmistautuu MM-kisoihin Sveitsissä • Leijonat valmistautuu MM-kisoihin Sveitsissä • Leijonat valmistautuvat MM-kisoihin Sveitsissä.
Leijonat harjoittelee MM-kisoihin
Leijonat, eli Suomen jääkiekkomaajoukkue, valmistautuu MM-kisoihin. Joukkue pelaa otteluita Sveitsin EHT-turnauksessa. Harjoittelu auttaa joukkuetta kehittymään. Tavoitteena on menestyä kisoissa.
Leijonien jääkiekkomaajoukkueen valmistautuminen MM-kisoihin jatkuu Sveitsin EHT-turnauksessa. Joukkue harjoittelee ja pelaa otteluita saadakseen kokemusta ja kehittääkseen peliään. Tavoitteena on menestyminen tulevissa kisoissa.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, jatkaa valmistautumistaan tuleviin MM-kisoihin Sveitsin EHT-turnauksessa. Joukkue harjoittelee intensiivisesti ja pelaa useita otteluita valmistautuakseen kilpailuihin. Tavoitteena on saavuttaa paras mahdollinen kunto ennen kisoja.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, jatkaa valmistautumistaan tuleviin MM-kisoihin Sveitsissä. Joukkue osallistuu EHT-turnaukseen, jossa se kohtaa muita huippujoukkueita. Valmistautuminen on tärkeä osa joukkueen strategiaa ennen kisoja.
Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, aloittaa kauden viimeisen EHT-turnauksen Ruotsissa, jossa se kohtaa Sveitsin. NHL-tähti Aleksander Barkov palaa joukkueeseen ensimmäistä kertaa loukkaantumisen jälkeen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #EHT
Ruotsin jääkiekkomaajoukkue saa vahvistuksen NHL:stä, kun Lucas Raymond liittyy joukkueeseen jääkiekon MM-kisoissa. 24-vuotias hyökkääjä on pelannut Detroit Red Wingsissä ja ollut tehokas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Aleksander Barkov aloittaa jääkiekkokautensa torstaina lähes 11 kuukauden tauon jälkeen. Hän palaa pelikentille Ruotsin EHT-turnauksessa, joka toimii valmistautumisena ensi viikon MM-kisoille. Barkov…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #MMkisat
Ville ja Jani Lajunen liittyvät Kiekko-Espoon joukkueeseen miesten jääkiekkoliigassa. Ville Lajunen, 38, palaa seuraan 15 vuoden tauon jälkeen, kun taas Jani Lajunen,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Helsingin IFK on nimittänyt Janne Laukkasen urheilujohtajakseen. Laukkanen on aiemmin toiminut Lahden Pelicansin urheilujohtajana ja tuo mukanaan kokemusta ja johtajuutta. HIFK:n toimitusjohtaja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Aleksander Barkov tekee paluun jääkiekon pariin lähes 11 kuukauden tauon jälkeen. Hän pelaa ensimmäisen ottelunsa torstaina Ruotsissa Euro Hockey Tourilla. Barkov kertoo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #EHT, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.