Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi aloitti alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyturnauksen murskaavalla voitolla Norjasta. Ottelu päättyi 18–2, ja Aada Honkuri teki peräti viisi maalia. Suomi pelaa A-lohkossa myös Ruotsia ja Puolaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi aloitti alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyturnauksen murskaavalla voitolla Norjasta. Ottelu päättyi 18–2, ja Aada Honkuri teki peräti viisi maalia. Suomi pelaa A-lohkossa myös Ruotsia ja Puolaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 23:41, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti Norjan 18-2 MM-salibandyssä • Suomi voitti Norjan 18-2 MM-salibandyssä • Suomi voitti Norjan 18–2 MM-salibandyssä.
Suomi voitti Norjan salibandyssä
Suomi pelasi hyvin alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyssä. Se voitti Norjan 18–2. Aada Honkuri teki viisi maalia. Suomi pelaa seuraavaksi Ruotsia ja Puolaa vastaan.
Suomi aloitti alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyturnauksen murskaavalla voitolla Norjasta. Ottelu päättyi 18–2, ja Aada Honkuri teki peräti viisi maalia. Suomi pelaa A-lohkossa myös Ruotsia ja Puolaa vastaan.
Suomi aloitti alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyturnauksen murskaavalla voitolla Norjasta. Latisanassa pelatussa ottelussa Suomi teki yhteensä 18 maalia, joista Aada Honkuri vastasi viidestä. Seuraavaksi Suomi kohtaa Ruotsin ja Puolan…
Suomi aloitti alle 19-vuotiaiden naisten MM-salibandyturnauksen murskaavalla voitolla Norjasta. Ottelu päättyi 18–2, ja Aada Honkuri teki peräti viisi maalia. Suomi pelaa A-lohkossa myös Ruotsia ja Puolaa vastaan.
Suomen naisten alle 19-vuotiaiden salibandyn maajoukkue avasi MM-kisat vakuuttavalla 18–2-voitolla Norjasta. Ottelun alku oli tasainen, mutta Suomi hallitsi peliä ja teki useita maaleja nopeasti. Seuraavaksi Suomi kohtaa Ruotsin…
Suomen alle 19-vuotiaiden naisten salibandyjoukkue avasi MM-kisat vakuuttavalla 18–2-voitolla Norjasta. Ottelun alku oli tasainen, mutta Suomi teki nopeasti useita maaleja ja hallitsi peliä. Seuraavaksi Suomi kohtaa Ruotsin.
Suomen alle 19-vuotiaiden naisten salibandyjoukkue avasi MM-kisat murskaavalla 18–2-voitolla Norjasta. Ottelu alkoi tasaisesti, mutta Suomi teki avauserässä kahdeksan maalia ja hallitsi peliä koko ottelun ajan. Seuraavaksi Suomi kohtaa…
Suomen alle 19-vuotiaiden naisten salibandymaajoukkue kilpailee maailmanmestaruudesta Italiassa. Joukkue kokoontui leirille Eerikkilään ja matkasi Italiaan sunnuntaina. Tavoitteena on voittaa kultamitali ikäluokan kilpailussa.
Salibandy • jaetut avainsanat: #Salibandy, #Suomi
Nokian KrP voitti Classicin miesten salibandyliigan viidennessä loppuottelussa 5–4. Voitto tuli Luukas Hyvärisen jatkoerämaalilla, ja KrP johtaa finaalisarjaa nyt 3–2. Mestaruus voidaan…
Salibandy • jaetut avainsanat: #Salibandy
Tampereen Classic voitti Nokian KrP:n salibandyliigan finaalissa vappupäivänä. Ottelu päättyi Classicin hyväksi 6–5, mikä tarkoittaa toista kiinnitystä mestaruuteen. Teemu Karppanen juhli ensimmäistä…
Salibandy • jaetut avainsanat: #Salibandy
Luukas Hyvärinen teki neljä maalia ja vei Nokian KrP:n voittoon Classicista salibandyliigan viidennessä finaalissa. Voitto tarkoittaa, että Nokian KrP on vain yhden…
Salibandy • jaetut avainsanat: #Salibandy
Classic voitti ensimmäisen salibandyfinaalin Nokian KrP:tä vastaan lukemin 5–3. Maalivahti Lassi Toriseva teki erinomaisia torjuntoja, jotka auttoivat tamperelaisia voittoon.
Salibandy • jaetut avainsanat: #Salibandy
Mynämäkeläinen SBS Wirmo tekee historiaa nousemalla ensimmäistä kertaa salibandyn naisten F-liigaan. Joukkue varmisti paikan kaatamalla Porvoon Salibandyseuran liigakarsinnassa 5–1. Wirmon maaleista vastasivat…
Salibandy • jaetut avainsanat: #salibandy
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.