Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki avausmaalin, ja kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka lisäsi Tapparan johtoa. KooKoo johtaa ottelusarjaa voitoin 2–1.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki avausmaalin, ja kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka lisäsi Tapparan johtoa. KooKoo johtaa ottelusarjaa voitoin 2–1.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 21:42, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tappara voitti KooKoon finaalissa 2–0 • Tappara voitti finaalisarjan avausottelun • Tappara voitti finaalisarjan avausottelun.
Tappara voitti KooKoon 2–0
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki maalin. Kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka teki toisen maalin. KooKoo johtaa ottelusarjaa voitoin 2–1.
Tappara voitti KooKoon jääkiekon finaalissa 2–0. Ensimmäisessä erässä Oiva Keskinen teki avausmaalin, ja kolmannessa erässä Jyrki Jokipakka lisäsi Tapparan johtoa. KooKoo johtaa ottelusarjaa voitoin 2–1.
Tappara on voittanut miesten jääkiekkoliigan finaalisarjan kolmannessa ottelussa KooKoon 2–0. KooKoo johtaa nyt sarjaa voitoin 2–1. Seuraava ottelu pelataan perjantaina Kouvolassa.
Tappara on voittanut miesten jääkiekkoliigan finaalisarjan kolmannessa ottelussa KooKoon 2–0. KooKoo johtaa kuitenkin sarjaa voitoin 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Seuraava ottelu pelataan perjantaina Kouvolassa.
Tappara on voittanut miesten jääkiekkoliigan finaalisarjan kolmannessa ottelussa KooKoon 2–0. KooKoo johtaa kuitenkin loppuottelusarjaa voitoin 2–1. Seuraava ottelu pelataan perjantaina Kouvolassa.
Miesten Superpesiksessä Joensuun Maila voitti Alajärven Ankkurit lukemin 2–0. Ottelut päättyivät 2–3 ja 2–4. Seuraavat ottelut pelataan 6. Ja 8. toukokuuta.
KooKoon tähtipelaaja Ville Meskanen loukkaantui keskiviikkona finaalipelissä Tapparaa vastaan. Hän jäi makaamaan jäälle törmättyään Benjamin Rautiaiseen, mutta ei saanut tilanteesta jäähyä. Tappara…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo voitti Tapparan jääkiekon finaalissa 3–2 ja otti toisen voiton sarjassa. Tappara paransi peliään avausottelusta, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
KooKoo otti toisen voiton Tapparasta jääkiekon finaalissa, voittaen ottelun 3–2. Tappara paransi peliään, mutta KooKoo oli vahvempi erikoistilanteissa ja maalivahtipelissä. Asiantuntija Topi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #KooKoo, #Tappara
Tappara ja KooKoo kohtaavat jääkiekon Liigan loppuottelusarjassa tänä iltana. Tappara on hävinnyt sarjan ensimmäiset kaksi ottelua KooKoolle, joka johtaa voitoin 2–0. Mestaruuteen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
SM-liigan finaaleissa Tappara pelaa kolmannen ottelun KooKoota vastaan. Tappara on hävinnyt kaksi ensimmäistä peliä, mutta paransi suoritustaan toisessa ottelussa. Kapteeni Otto Rauhalan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Tappara, #KooKoo
Ville ja Jani Lajunen liittyvät Kiekko-Espoon joukkueeseen miesten jääkiekkoliigassa. Ville Lajunen, 38, palaa seuraan 15 vuoden tauon jälkeen, kun taas Jani Lajunen,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Tappara
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.