Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
GOG-pelikauppa on lisännyt valikoimaansa neljä nostalgista peliä, jotka ovat nyt ilmaiseksi ladattavissa. Kampanja kestää 9. toukokuuta asti, ja pelit ovat alun perin julkaistu 80- ja 90-luvuilla. XLandin kehittämät pelit ovat saavuttaneet suosiota myös Yhdysvalloissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
GOG-pelikauppa on lisännyt valikoimaansa neljä nostalgista peliä, jotka ovat nyt ilmaiseksi ladattavissa. Kampanja kestää 9. toukokuuta asti, ja pelit ovat alun perin julkaistu 80- ja 90-luvuilla. XLandin kehittämät pelit ovat saavuttaneet suosiota myös Yhdysvalloissa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 15:27, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa GOG tarjoaa ilmaiseksi nostalgisia pelejä.
GOG jakaa ilmaiseksi vanhoja pelejä
GOG-pelikauppa tarjoaa neljä vanhaa peliä ilmaiseksi. Nämä pelit julkaistiin alun perin 80- ja 90-luvuilla. Ilmaistarjous on voimassa 9. toukokuuta asti. Pelit ovat saaneet paljon kiitosta pelaajilta.
GOG-pelikauppa on lisännyt valikoimaansa neljä nostalgista peliä, jotka ovat nyt ilmaiseksi ladattavissa. Kampanja kestää 9. toukokuuta asti, ja pelit ovat alun perin julkaistu 80- ja 90-luvuilla. XLandin kehittämät…
Epic Games Store tarjoaa PC-pelaajille mahdollisuuden ladata Oddsparks: An Automation Adventure -pelin maksutta torstaihin 7. toukokuuta asti. Peli vie pelaajat omaperäiseen fantasiamaailmaan,…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Drawquarium tarjoaa ainutlaatuisen tavan kasvattaa virtuaalisia kaloja. Pelaajat voivat piirtää omia kalojaan tai käyttää valmiita muotopohjia, ja seurata niiden kasvamista akvaariossa. Peli…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Odotettu selviytymispeli Subnautica 2 saapuu pelaajien ulottuville 14. toukokuuta. Pelin julkaisu oli aiemmin viivästynyt oikeuskiistan vuoksi, mutta tilanne on nyt ratkennut. Kehitysstudio…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Norjalainen pelistudio Hyper Games julkaisee uuden Muumi-seikkailupelin, Muumipeikko: Talven taika. Peli erottuu edukseen rauhallisella pelimekaniikallaan, jossa konfliktit ratkaistaan keskustelemalla. Peli on saatavilla…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Peliä on odotettu pitkään, ja sen julkaisu on saanut pelaajat innostumaan, vaikka haasteita onkin paljon.
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Saros, suomalaisen Housemarquen kehittämä toimintapeli, on saanut erinomaisia arvioita kansainvälisiltä pelimedioilta. Peli julkaistaan yksinoikeudella PlayStation 5:lle ja sen arvosanat ovat korkeita, Metacriticissa…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.