Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Veikkausliigan ottelussa SJK:n ja Ilveksen välillä tapahtui kyynärpääisku, joka herätti keskustelua. Selostajakaksikko Kim Kallström ja Velja Engström teki asiasta virallisen valituksen Palloliiton kurinpitovaliokunnalle. Tämä on ensimmäinen kerta, kun selostajat tekevät valituksen pelitilanteesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Veikkausliigan ottelussa SJK:n ja Ilveksen välillä tapahtui kyynärpääisku, joka herätti keskustelua. Selostajakaksikko Kim Kallström ja Velja Engström teki asiasta virallisen valituksen Palloliiton kurinpitovaliokunnalle. Tämä on ensimmäinen kerta, kun selostajat tekevät valituksen pelitilanteesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 13:51, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Selostajat valittavat Veikkausliigan tilanteesta • Selostajat valittivat Veikkausliigan tilanteesta • Selostajat valittivat Veikkausliigan tilanteesta.
Selostajat tekevät valituksen pelistä
SJK:n ja Ilveksen pelissä tapahtui kyynärpääisku. Samuel Chukwudi iski Maksim Stjopinia päähän. Selostajat Kim Kallström ja Velja Engström valittavat asiasta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun selostajat tekevät valituksen.
Veikkausliigan ottelussa SJK:n ja Ilveksen välillä tapahtui kyynärpääisku, joka herätti keskustelua. Selostajakaksikko Kim Kallström ja Velja Engström teki asiasta virallisen valituksen Palloliiton kurinpitovaliokunnalle. Tämä on ensimmäinen kerta, kun…
Veikkausliigan ottelussa SJK:n ja Ilveksen välillä tapahtui kyynärpäätilanne, joka herätti keskustelua. Selostajat Kim Kallström ja Velja Engström tekivät asiasta valituksen Palloliiton kurinpitovaliokunnalle. Ilves ei kuitenkaan aio valittaa asiasta,…
Veikkausliigassa on syntynyt kiistaa SJK:n ja Ilveksen ottelussa tapahtuneesta tilanteesta, jossa SJK:n pelaaja löi vastustajaa kyynärpäällä. Selostajakaksikko Kim Kallström ja Velja Engström ovat tehneet asiasta virallisen valituksen Palloliiton…
Seinäjoen Jalkapallokerho pelasi 1-1-tasapelin Tampereen Ilvestä vastaan Veikkausliigassa. SJK sai tasoitusmaalinsa lisäajalla, mutta joukkueen voitottomat pelit jatkuvat. Ilves oli ennakkosuosikki, mutta ei…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #SJK, #Ilves
Ilves on yhä ilman voittoa miesten jalkapalloliigassa, vaikka se pelasi 1–1-tasapelin SJK:ta vastaan. Ilves johti ottelua avausminuutilla, mutta SJK:n Lucas Rangel tasoitti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #SJK
Ilves teki maalin heti ottelun alussa, kun Maksim Stjopin laukoi pallon SJK:n maaliin alle minuutissa. Tämä avausmaali toi tamperelaisjoukkueelle johtotilan vierasottelussa. Molemmat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ilves, #SJK
Rasmus Karjalainen teki upean 40 metrin maalin, joka käynnisti AC Oulun voiton KuPS:sta. Ottelu päättyi AC Oulun 2–0 voittoon, ja Raatin yleisö…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Miesten jalkapalloliigassa SJK ja Ilves päätyivät 1–1-tasapeliin. Ilves johti ottelua Maksim Stjopin maalin ansiosta, mutta Lucas Rangel tasoitti pelin lisäajalla. Ottelussa oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #SJK, #Ilves
Suomen Cupin 5. Ja 6. Kierroksen otteluparit on arvottu. Veikkausliigajoukkueet liittyvät kilpailuun, ja arpaonni suosii FC Interiä, Ilvestä, TPS:ää, SJK:ta ja VPS:ää,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.