Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran neuvottelevat rauhasta, kun taas Suomessa uhkaa sähköpula 2030-luvulla. Uudessakaupungissa kadonnut nainen herättää huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joku Iiris, oikealta nimeltään Iiris Tuononen, julkaisee toisen albuminsa nimeltä Voi ei. Levyn myötä artisti on saanut bändikseen Tuomas Virtasen, Jukka Nousiaisen ja Sini Suvannon, mikä tuo uutta syvyyttä musiikkiin. Albumi yhdistää iskelmäpoprockia ja minimalistista tyyliä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joku Iiris, oikealta nimeltään Iiris Tuononen, julkaisee toisen albuminsa nimeltä Voi ei. Levyn myötä artisti on saanut bändikseen Tuomas Virtasen, Jukka Nousiaisen ja Sini Suvannon, mikä tuo uutta syvyyttä musiikkiin. Albumi yhdistää iskelmäpoprockia ja minimalistista tyyliä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 13:56, pääluokka Musiikki.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Joku Iiris julkaisee uuden levyn Voi ei.
Joku Iiris julkaisee uuden levyn
Joku Iiris, oikealta nimeltään Iiris Tuononen, on julkaissut uuden levyn, joka on nimeltään Voi ei. Tämä on hänen toinen albuminsa. Levyn tekemisessä on mukana bändi, joka tuo lisää ääntä musiikkiin. Levy yhdistää iskelmäpoprockia ja yksinkertaista tyyliä.
Joku Iiris, oikealta nimeltään Iiris Tuononen, julkaisee toisen albuminsa nimeltä Voi ei. Levyn myötä artisti on saanut bändikseen Tuomas Virtasen, Jukka Nousiaisen ja Sini Suvannon, mikä tuo uutta…
Muusikko Kauko Röyhkä kertoi sosiaalisessa mediassa tapaamisestaan kuolleen muusikon Severi Pyysalon kanssa. Pyysalo kuoli 58-vuotiaana, ja hänen poismenostaan uutisoitiin aiemmin. Röyhkä muistelee,…
Musiikki • jaetut avainsanat: #musiikki
KAJ-yhtye sai vuoden kappaleen palkinnon Ruotsin Grammis-gaalassa. Palkinto myönnettiin Bara Bada Bastu -kappaleelle, joka toi yhtyeelle neljännen sijan Euroviisuissa. Aiemmin KAJ oli…
Musiikki
Bon Iver on julkaissut uuden albumin nimeltä "Volumes: One". Tämä levy sisältää valikoiman kappaleita musiikkikeikoilta vuosilta 2019–2023. Levy on ensimmäinen osa tulevasta…
Musiikki • jaetut avainsanat: #musiikki
Katri Helenan musiikkia kuullaan konserttikiertueella vuonna 2027. Kiertueen nimi on "Kiitos Katri Helena" ja se kunnioittaa laulajan uraa. Mukana esiintyvät tunnetut artistit,…
Musiikki • jaetut avainsanat: #musiikki
Kanye Westin matka Yhdistyneeseen kuningaskuntaan on estetty. Hänen oli tarkoitus esiintyä Wireless Festivalilla Lontoossa. Sisäministeriö eväsi hänen matkustusluvan, koska hänen läsnäolonsa ei…
Musiikki • jaetut avainsanat: #musiikki
Rumpali ja säveltäjä Ismo "Ippe" Kätkä on kuollut 78-vuotiaana. Kätkä tunnettiin monista musiikkiprojekteistaan ja hän vaikutti merkittävästi suomalaisessa musiikkikentässä. Hän asui Kristiinankaupungissa…
Musiikki • jaetut avainsanat: #Musiikki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.