Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Love Island Suomi -sinkut jakoivat mielipiteitään rakkauden merkityksestä ohjelman pressitilaisuudessa. Osallistujat kertoivat omista uskomuksistaan ja kokemuksistaan rakkauden suhteen. Keskustelu herätti kiinnostusta ja erilaisia näkemyksiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Love Island Suomi -sinkut jakoivat mielipiteitään rakkauden merkityksestä ohjelman pressitilaisuudessa. Osallistujat kertoivat omista uskomuksistaan ja kokemuksistaan rakkauden suhteen. Keskustelu herätti kiinnostusta ja erilaisia näkemyksiä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 12:48, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Love Island -sinkut puhuvat rakkaudesta.
Love Island -sinkut puhuvat rakkaudesta
Love Island Suomi -sinkut kertoivat mielipiteitään rakkaudesta. He keskustelivat ohjelman pressitilaisuudessa, mitä rakkaus merkitsee heille. Osallistujat jakoivat omia kokemuksiaan ja uskomuksiaan. Keskustelu oli mielenkiintoinen ja herätti erilaisia ajatuksia.
Love Island Suomi -sinkut jakoivat mielipiteitään rakkauden merkityksestä ohjelman pressitilaisuudessa. Osallistujat kertoivat omista uskomuksistaan ja kokemuksistaan rakkauden suhteen. Keskustelu herätti kiinnostusta ja erilaisia näkemyksiä.
Uudessa brittiläistrillerissä Secret Service Suomi ja helsinkiläinen perhe nousevat keskiöön. Tarinassa MI6:n agentti Kate Henderson vakoilee Venäjän tiedustelupalvelun johtajaa lomamatkalla. Suomi mainitaan…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Suomi
Jaana Pelkonen, tunnettu tv-juontaja ja kansanedustaja, antaa Suomen pisteet Euroviisujen finaalissa. Pelkonen on aiemmin juontanut Euroviisuja ja toiminut niiden selostajana. Hän korosti…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Suomi
Kirjailija Katja Kettu on julkaissut uuden romaanin, joka kertoo Lars Levi Laestadiuksen vaimosta Brita-Kajsasta. Kettu asui Lappiin muutettuaan yli kaksi vuotta Karesuvannossa,…
Kulttuuri
Suomi johtaa edelleen Euroviisujen vedonlyöntitilastoja, mutta Kreikka on noussut uhkaavaksi kilpailijaksi. Kreikan edustaja Akylas on kirinyt voittomahdollisuuksiaan merkittävästi. Suomi on saanut 29…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Suomi
Näyttelijä ja nukketeatteritaiteilija Rainer Kaunisto on kuollut 75-vuotiaana. Hänen ystävänsä Pirkko Saisio vahvisti uutisen. Kaunisto tunnettiin erityisesti ääninäyttelijänä, ja hänet muistetaan muun…
Kulttuuri
Turun linnassa järjestetään opastuksia, joissa kävijät pääsevät tutustumaan keskiajan muotiin ja rakkauselämään. Erityisesti miesten asusteet, kuten kalukukkaro, herättävät keskustelua hedelmällisyyden symboleista. Opastuksilla…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Rakkaus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.