Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
K-ryhmän rekka on herättänyt huomiota Khamenein hautajaisissa, kun taas S-Pankki on käynnistänyt ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Kaupan logo näkyi…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ähtärissä tapahtui veneturma, jossa kaksi henkilöä joutui veden varaan veneen kaaduttua. Pelastustoimiin osallistui useita yksiköitä, ja hätäkeskus sai ilmoituksen onnettomuudesta aamupäivällä. Poliisi vastaa tilanteen jatkotiedottamisesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ähtärissä tapahtui veneturma, jossa kaksi henkilöä joutui veden varaan veneen kaaduttua. Pelastustoimiin osallistui useita yksiköitä, ja hätäkeskus sai ilmoituksen onnettomuudesta aamupäivällä. Poliisi vastaa tilanteen jatkotiedottamisesta.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 12:05, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Veneturma Ähtärissä, kaksi ihmistä veden varassa • Veneonnettomuus Ähtärin Hankavedellä, kaksi henkilöä veden varassa • Vene kaatui Ähtärin Hankavedellä.
Veneturma Ähtärissä, kaksi ihmistä vaarassa
Ähtärissä tapahtui veneturma, jossa kaksi ihmistä kaatui veteen. Vene kaatui Hankavedellä. Pelastajat saivat ilmoituksen kello kymmeneltä aamupäivällä. Paikalle tuli useita pelastusyksiköitä. Poliisi kertoo lisää tilanteesta myöhemmin.
Ähtärissä tapahtui veneturma, jossa kaksi henkilöä joutui veden varaan veneen kaaduttua. Pelastustoimiin osallistui useita yksiköitä, ja hätäkeskus sai ilmoituksen onnettomuudesta aamupäivällä. Poliisi vastaa tilanteen jatkotiedottamisesta.
Ähtärin Hankavedellä kaksi ihmistä kaatui veneestä ja joutui veden varaan. Pelastuslaitos on ollut paikalla pelastamassa heitä. Poliisi tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Ähtärin Hankavedellä tapahtui veneonnettomuus, jossa kaksi henkilöä joutui veden varaan. Hätäkeskus sai hälytyksen onnettomuudesta aamupäivällä. Poliisi tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Vene on kaatunut Ähtärin Hankavedellä, ja pelastustoiminta on käynnissä. Tilanteesta ei ole vielä tietoa mahdollisista uhreista tai vahingoista.
Ähtärissä tapahtui veneonnettomuus, kun vene kaatui keskiviikkona aamupäivällä. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja pelastustyöt ovat käynnissä. Tapahtumapaikalla on useita pelastushenkilöitä auttamassa.
Ähtärissä Hankavedellä vene on kaatunut, ja pelastustoimet ovat käynnissä. Pelastuslaitos sai ilmoituksen onnettomuudesta noin kymmeneltä aamulla. Tilanne on edelleen kehittymässä.
Rekka syttyi palamaan Pirkkalassa sunnuntai-iltana. Tulipalo tuhosi rekan ja sen kyydissä olleen haketin täysin, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Liikenne Vaasan suuntaan on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Paimion liikenneonnettomuudessa kuoli yksi matkustaja, kun auto päätyi väärälle kaistalle ja törmäsi kahteen muuhun autoon. Kuljettajaa epäillään törkeistä rikoksista, ja poliisi tutkii…
Liikenne
Turun ja Helsingin välinen moottoritie Paimiossa ruuhkautui vakavan onnettomuuden vuoksi. Silminnäkijän mukaan paikalla oli kaksi pahoin vaurioitunutta henkilöautoa, ja näky oli karu.…
Liikenne
Turun kaduilla virtaa vihreää vettä kaukolämpöverkon putkirikon vuoksi. Vesi on värjättyä ja höyryävää, ja se kulkeutuu viemäreihin. Pelastuslaitos on paikalla eristämässä aluetta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Helsingissä tapahtui liikenneonnettomuus, kun henkilöauto törmäsi pylvääseen Hermannin rantatiellä. Onnettomuuden seurauksena raitiovaunuliikenteen ajolangat putosivat maahan, ja liikenne suljettiin välittömästi. Poliisi tiedotti asiasta…
Liikenne
Savitaipaleella Taavetintiellä tapahtui onnettomuus, jossa rekka-auton peräkärry kaatui ja tukkasi tien. Pelastuslaitos on raivaamassa betonisäkkejä onnettomuuspaikalta ja ohjaa liikennettä. Liikenteen haitta kestää…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.