Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Junaliikenne Suomesta Ruotsiin alkaa elokuussa, ja asuntojen hinnat laskivat toukokuussa. Lisäksi Trump kritisoi Naton jäsenmaita Yhdysvaltojen pettämisestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Buffalo Sabres nosti Konsta Heleniuksen ykköskokoonpanoonsa harjoituksiin Noah Östlundin loukkaantumisen vuoksi. Helenius, 19, on pelannut tehokkaasti AHL:ssä ja edustanut Buffaloa yhdeksässä NHL-ottelussa. Pudotuspelit alkavat Buffaloa vastaan Montreal Canadiensia torstain vastaisena yönä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Buffalo Sabres nosti Konsta Heleniuksen ykköskokoonpanoonsa harjoituksiin Noah Östlundin loukkaantumisen vuoksi. Helenius, 19, on pelannut tehokkaasti AHL:ssä ja edustanut Buffaloa yhdeksässä NHL-ottelussa. Pudotuspelit alkavat Buffaloa vastaan Montreal Canadiensia torstain vastaisena yönä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.5.2026 klo 09:03, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helenius lähellä NHL-pudotuspelidebyyttiä • Helenius lähestyy NHL:n pudotuspelidebyyttiään.
Helenius pääsee NHL-harjoituksiin
Buffalo Sabres otti Konsta Heleniuksen harjoituksiin. Tämä tapahtui, koska Noah Östlund on loukkaantunut. Helenius on 19-vuotias ja hän on pelannut hyvin AHL:ssä. Hän on pelannut myös yhdeksässä NHL-ottelussa. Pudotuspelit alkavat Buffaloa vastaan Montreal Canadiensia.
Buffalo Sabres nosti Konsta Heleniuksen ykköskokoonpanoonsa harjoituksiin Noah Östlundin loukkaantumisen vuoksi. Helenius, 19, on pelannut tehokkaasti AHL:ssä ja edustanut Buffaloa yhdeksässä NHL-ottelussa. Pudotuspelit alkavat Buffaloa vastaan Montreal Canadiensia…
Buffalo Sabres nosti suomalaishyökkääjä Konsta Heleniuksen ykköskokoonpanonsa harjoitusrinkiin. Heleniukselle avautui paikka harjoituksissa Noah Östlundin loukkaantumisen vuoksi. Buffalo aloittaa pudotuspelisarjan Montreal Canadiensia vastaan torstain vastaisena yönä.
Colorado Avalanche teki uuden ennätyksen NHL:n pudotuspeleissä, kun 12 eri pelaajaa onnistui maalinteossa kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Joukkue voitti Minnesota Wildin ottelusarjan avausottelun…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Florida Panthers jäi ilman pudotuspelipaikkaa kauden päättyessä. Joukkue kärsi lukuisista loukkaantumisista, mukaan lukien kapteeni Aleksander Barkovin poissaolo. Anton Lundell pelasi kauden aikana…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Anaheim Ducks hävisi NHL:n pudotuspelien avausottelun Vegas Golden Knightsille 3–1. Mikael Granlund teki Anaheimin tasoitusmaalin, mutta Vegasin voittomaali herätti keskustelua mahdollisesta pitkästä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vegas Golden Knights voitti Anaheim Ducksin ensimmäisessä pudotuspeliottelussa kiistanalaisella voittomaalilla. Ivan Barbašov teki voittomaalin, vaikka tilanne herätti protesteja Ducksin pelaajilta ja valmentajalta.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL-joukkueet valmistautuvat varaustilaisuuden varausvuorojen arvontaan, joka tapahtuu Suomen aikaa ensi yönä. Tämä arvonta määrittää 16 ensimmäisen varausvuoron järjestyksen ja on tärkeä hetki…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Ambri-Piotta on kiinnittänyt suomalaishyökkääjä Roby Järventien kaksivuotisella sopimuksella. Järventie pelasi aiemmin AHL:ssä ja oli runkosarjan maaliahnein suomalainen. Hän on myös debytoinut NHL:ssä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.06.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät ovat pieniä maan etelä- ja pohjoisosissa ja kohtalaisia maan keskiosissa. Mänty kukkii Pohjois-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinnan odotetaan alkavan maan etelä- ja keskiosissa kahden viikon sisällä. Pohjois-Norjasta voi kulkeutua hyvin pieniä määriä koivun siitepölyä Pohjois-Lappiin. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan eteläosissa kohtalaisista runsaisiin ja ovat maan keskiosissa pääosin kohtalaisia. Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalueilla heinän siitepölyä on ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Muualla maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärät jäävät pieniksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.